Tot besluit.

16 augustus 2022 - Venlo, Nederland

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis, hebben lekker in ons eigen bed geslapenen hebben niet hoeven  uitproberen hoe de douchekranen werken.

Gistermorgen  weer zwerfvuil opgehaald. Was wel te merken dat dit een paar weken was overgeslagen. Maar we hadden onze accu weer goed opgeladen, dus energie genoeg daarvoor.

Alleen jammer dat het nodig is. We vonden dat het onderweg wel meeviel wat zwerfvuil betreft.

We zijn heel dankbaar dat Wim en ik hier weer samen van hebben mogen genieten.

Nogmaals, hartelijk bedankt voor jullie reacties en voor volgend jaar zoeken we weer een mooie route uit en hopen dat we jullie dan weer kunnen laten meegenieten!!!

1. Piet:
    16 augustus 2022
    Hallo luitjes, Ik vind het een geweldige prestatie en wilde best met jullie meegaan. Maar mijn Marianneke gaat vooralles.
    Groetjes Piet
  2. Annemie en Joep Hollman:
    16 augustus 2022
    Weer een top prestatie en leuk hoe jullie ons op de hoogte hielden. Welkom terug!
  3. Tom Posno:
    Hoi Tilly en Wim,
    Ik kan het natuurlijk toch niet laten om even te reageren op jullie laatste update.
    De kern is natuurlijk dat het is om zeer dankbaar voor te zijn dat jullie dit samen hebben kunnen doen en succesvol beëindigd!
    Dit na alle problemen met gezondheid van de laatste jaren.
    Echt geweldig fijn!!
    Rust lekker uit en we houden contact!
    Veel groetjes, vandaag nog uit Terschelling; morgen ga ik weer terug naar Velp.
    Tom.
  4. Trees Kox- Titulaer:
    16 augustus 2022
    Fijn,dat het zo goed is met jullie gezondheid, ga zo door.
  5. Marjan:
    16 augustus 2022
    Onvoorstelbaar goed wat jullie weer gepresteerd hebben. Geeft de burger moed en dwingt respect af. Chapeau.
  6. Corrie:
    16 augustus 2022
    Nu lekker nagenieten en ik kijk uit naar jullie volgende wandeling😊
  7. Els hegger:
    17 augustus 2022
    Was erg leuk om jullie verhalen te lezen en zal volgend jaar zeker weer mee genieten. Groetjes Els en Wim
  8. Ria Brummans:
    17 augustus 2022
    Was mooi om jullie reis mee te maken (figuurlijk dan wel) Heb er van genoten.
  9. Jopie Schouten:
    17 augustus 2022
    Geweldig dat jullie dat hebben kunnen doen. Het was heel leuk jullie te volgen. Tot gauw.
  10. Rita en Guido Peusens:
    17 augustus 2022
    Fijn om te horen dat jullie weer goed thuis gekomen zijn en jullie nog volop energie hebben. Wandelen is inderdaad prima om de accu weer op te laden, dat weten we uit ervaring! Leuk dat jullie alweer plannen aan het maken zijn voor een volgende wandeltocht. We zijn benieuwd wat het gaat worden en hopen ook dan weer mee te kunnen genieten van jullie verhalen.
    Succes met alles ! Groetjes, Rita en Guid.
  11. Rikie kusters vissers:
    welkom thuis

Rikie
  12. Ria hendriks:
    18 augustus 2022
    jullie hebben het prima gedaan en genoten mooie verhalen gr Ria en Jan