Reacties
Reacties 151 - 200 van 1267
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ria Brummans | Wat ‘n Kanjers zijn jullie!!!!!! En dat met dit… | 2 aug. '23 |
| Mariet Keijsers | Het is weer zó leuk om in gedachten jullie te zien… | 2 aug. '23 |
| Gerrie Hol | Ik vind jullie zo stoerrrr. Echt geweldig zoals jullie… | 2 aug. '23 |
| Corrie van de Water | Weer genoten van jullie verhaal op de rand van mij… | 1 aug. '23 |
| Miriam | Wat een bikkels zijn jullie! | 1 aug. '23 |
| Lon | Hoi Tilly en Wim,ik zei het al jullie zijn TOPPERS.Een… | 1 aug. '23 |
| Loes | Stomme regen …………jullie zijn een paar doorzetters… | 1 aug. '23 |
| Tom Posno | Hey Wim en Til, Pech, volgens de buienradar vielen… | 1 aug. '23 |
| Toos & Henk | Leuk om jullie weer te volgen. | 1 aug. '23 |
| Leonieke Stikkelbroeck | Soms is regen beter dan 41 graden in Spanje. Gelukkig… | 1 aug. '23 |
| Els Hegger | leuk om jullie te volgen maar ik zal wel lezen maar… | 1 aug. '23 |
| Jeu | Nou Wim en Tilly, Inne daag op en aaf en den weer… | 1 aug. '23 |
| Nena en Hans | Tilly en Wim Bedankt voor de mooie verhalen die ik… | 1 aug. '23 |
| Lon | Hoi Tilly en Wim, wat een mooi verhaal.Blijf genieten… | 1 aug. '23 |
| Lei & Sonja | Daag same! Weej winse ôg hiël vuul wandelplezeer… | 1 aug. '23 |
| Haij en Toos | Jullie wandel vakantie is weer begonnen Met plezier… | 1 aug. '23 |
| Rita en Guid | Hoi Tilly en Wim, dat was weer een leuk verslag van… | 1 aug. '23 |
| Loes | Wim & Tilly, wat gezellig weer om jullie verslag… | 1 aug. '23 |
| Piet Hegger | Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop op beter… | 1 aug. '23 |
| Gerrie Hol | Op weg Tilly en Wim. Ondanks de regen maken jullie… | 1 aug. '23 |
| Marjan | Letterlijk knarsetandend door de duinen. Het deert… | 1 aug. '23 |
| Jos en Herm | veel wandelplezier en hopelijk droger weer. | 1 aug. '23 |
| Wil | Fijn dat de wandeling verder droog verlopen is, nadat… | 31 jul. '23 |
| Corrie van de Water | Wat leuk om jullie reisverhaal weer te lezen. Nog… | 31 jul. '23 |
| Annemie en Joep | Wat een mooi verhaal en wat een zal het een mooie… | 31 jul. '23 |
| Rick Cremers | Een goed begin van jullie tocht. Veel plezier de komende… | 31 jul. '23 |
| Lambert en Marcelle | Wim en Tilly, leuk om te lezen, hopelijk word het… | 31 jul. '23 |
| Tom Posno | Hoi Tilly en Wim, Vanmorgen voelden jullie nattigheid,… | 31 jul. '23 |
| Emile | Wim en Tilly, ik merk dat jullie ondanks het mindere… | 31 jul. '23 |
| Jan en Til | Dag Wim en Til , Sterk!!: we zijn een paar maanden… | 25 jul. '23 |
| Marida en Jan Welzen | Dag Wim en Tilly, Jullie hebben een mooi wandelgebied… | 23 jul. '23 |
| Anja en Jeu | Veel wandelplezier en kom gezond weer terug | 23 jul. '23 |
| Jos Waltmanx | Veel plezier samen en met het karretje Wielie Jos… | 20 jul. '23 |
| Mariet Keijsers | Hallo Wim en Tilly, tegelijkertijd met de vierdaagse… | 18 jul. '23 |
| Rick Cremers | Veel succes en vooral veel plezier bij deze wandeling! | 17 jul. '23 |
| Marjan | Fijn dat jullie samen weer op stap gaan. Wij zullen… | 17 jul. '23 |
| Loes Janssen | We gaan jullie zeker volgen. Succes. | 17 jul. '23 |
| Mieke van Rijn | Wij kijken weer uit naar jullie verhalen. Hopelijk… | 17 jul. '23 |
| Thérèse | Dag globetrotters, leuk om jullie reisverslag weer… | 16 jul. '23 |
| Annemie en Joep | Heel veel wandelplezier! Annemie en Joep | 16 jul. '23 |
| Lei & Sonja | Super dat jullie weer aan de wandel gaan👍🏼 We… | 16 jul. '23 |
| Haij en Toos | Leuk ,weer een nieuw reisverslag | 15 jul. '23 |
| Jan Dommerholt | Ha (onder) buren. We lezen graag weer jullie reisverhalen.… | 15 jul. '23 |
| Piet Hegger | Ik wens jullie veel succes met deze wandeling. Tot… | 15 jul. '23 |
| Loes | Heel veel plezier en succes ! Wij gaan jullie volgen… | 15 jul. '23 |
| Els Hegger | Heel veel succes met jullie voorgenomen wandeling.… | 15 jul. '23 |
| Leonieke Stikkelbroeck | Ik wilde dat wij dat nog konden. Maar voor jullie… | 15 jul. '23 |
| Tom Posno | Hoi Tilly en Wim, We hadden het er afgelopen week… | 15 jul. '23 |
| Jan hendriks | jullie hebben het prima gedaan en genoten mooie verhalen… | 18 aug. '22 |
| Rikie kusters | welkom thuis Rikie | 17 aug. '22 |

- Rikie kusters: ik ben blij dat het jullie…
- Huub en Corrie: Je ging dus te snel, Wim!
- Huub en Corrie: Caravans weer helemaal ‘in’.…
- Huub en Corrie: Invasieve exoten…
- Huub en Corrie: Nog tegengekomen?
Alle reacties »