Reacties

Reacties 101 - 150 van 395

Naam Reactie Datum
Ria Brummans Fantastisch zoals jij het allemaal kunt vertellen.… 10 jul. '25
Marie-Jose Hoi Tilly en Wim Wat een ontzettend mooie beschrijving… 10 jul. '25
Gerrie Hol Wat een mooie foto s Dat kun jij als de beste Tilly,… 10 jul. '25
Tom Posno Hey Tilly en Wim, Ik zie dat Zwitserland vanavond… 10 jul. '25
Jan Dommerholt Ha wat weer een prachtig verhaal. Jullie genieten… 10 jul. '25
Sraar Ha Wim en Tilly, Ik kan me aansluiten bij de vorige… 10 jul. '25
Tom Posno Hoi Tilly en Wim, Bedankt voor deze geweldige update!… 10 jul. '25
Annemie en o Ha Tilly en Wim, Wat bijzonder allemaal! Dit moet… 10 jul. '25
Jan en Henny ha Tilly en Wim, Leuk om jullie weer te mogen volgen.… 10 jul. '25
Rikie kusters Waat fijn veur ôch jaore geleje waas ik auk dao met… 10 jul. '25
Rick Cremers Geniet van de mooie uitzichten. Met de trein is veel… 10 jul. '25
Gerty Prachtig land , geweldige uitzichten Alleen mensen… 10 jul. '25
Huub en Corrie Vandaag even vanaf het begin doorgenomen en we constateren… 10 jul. '25
Lon Blauwe lucht,lekker zonnetje.Samen heerlijk genieten.....hier… 10 jul. '25
Ans Vaes Ja, idd die bergen ,dat is en blijft een mooi gezicht.… 9 jul. '25
Mieke Gommers Dit is weer een prachtige dag met de Mont Blanc. Een… 9 jul. '25
Jan hendriks Ziet er goed uit jan hendriks 9 jul. '25
Jan Dommerholt Dat is toch ECHT genieten. Altijd mooi tussen en door… 9 jul. '25
Miriam Prachtig daar. En boffen met het weer. Geniet ervan… 9 jul. '25
Truus Schillings Fijn dat jullie zo'n open weer hebben. Dat is… 9 jul. '25
Emile Ja, die bergen dat is altijd een mooi gezicht en het… 9 jul. '25
Tom Posno Hoi Tilly en Wim, Superleuk, een treinreis met de… 9 jul. '25
John Thijssen Leuk en gevarieerd programma met mooi weer, wat wil… 9 jul. '25
Jan Hacking Die tocht met de kabelbaan in Chamonix heb ik gedaan,… 9 jul. '25
Mieke Gommers De kaart van Zwitserland heb ik naast me liggen. Het… 9 jul. '25
Mariet Keijsers Het lijkt me dat het soms lastig kan zijn om minder… 9 jul. '25
Nena en Hans Hallo Tilly en Wim Al weer genieten van jullie verhalen.… 9 jul. '25
Gerald Mooi verslag benieuwd op volgende prettige reis verder… 9 jul. '25
Rikie kusters hallo Tilly en Wim, elke daag heb ik dien verslaag… 9 jul. '25
Ans Vaes Zo dag 2 zit er op , het is zo herkenbaar als je aan… 9 jul. '25
Lon Dankjewel voor jullie mooie foto's. Heerlijk… 9 jul. '25
Marie-Jose Wat een leuk reisverslag en wat ontzettend fijn om… 8 jul. '25
Ans Vaes Hoi Tilly en Wim, zo de eerste dag zit erop, weer… 8 jul. '25
Ria Brummans Geweldig reisverslag weer maar dat weet ik wel van… 8 jul. '25
Gerrie Hol Het heeft wel wat Tilly en Wim, op een andere manier… 8 jul. '25
Anita Op de eerste plaats gecondoleerd met de tante van… 8 jul. '25
Gerrie Hol Hallo Tilly en Wim. Voor mij ook weer genieten van… 8 jul. '25
Rick Cremers Mooi verhaal. Geniet ervan. Zwitserland is een prachtig… 8 jul. '25
Tom Posno Hoi Tilly en Wim, Hopelijk hebben jullie een leuk… 8 jul. '25
Guus Leuk verhaal Wim... ik heb 18 jaar op Zwitserland… 8 jul. '25
Jan Dommerholt Ha goeie avond, mooi verhaal, ook al is het begin… 8 jul. '25
Corrie van de Water Leuk om weer een verslag van jullie vakantie te lezen!… 8 jul. '25
Marjan Ha vroege vogels. En weer mogen wij mee genieten d.m.v.… 8 jul. '25
Leonne van Uden Hallo Tilly en Wim, Leuk, weer een reisverhaal van… 8 jul. '25
Mariet Keijsers Dat was een mooie start van jullie avontuur. Ik geloof… 8 jul. '25
Frans de Kruijff Vanuit ons vakantieadres wensen we jullie gezellige… 8 jul. '25
Els Hegger Leuk om weer mee te lezen over jullie vakantie. Zal… 8 jul. '25
Jos en Herm fijne vakantie en geniet er van. 8 jul. '25
Jan Dommerholt Ha “buurtjes”. Allereerst gecondoleerd met het… 8 jul. '25
Gerty Leuk dat ik als nieuwkomer mee mag "reizen "… 8 jul. '25

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende »  ...