Reacties
Reacties 101 - 150 van 395
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ria Brummans | Fantastisch zoals jij het allemaal kunt vertellen.… | 10 jul. '25 |
| Marie-Jose | Hoi Tilly en Wim Wat een ontzettend mooie beschrijving… | 10 jul. '25 |
| Gerrie Hol | Wat een mooie foto s Dat kun jij als de beste Tilly,… | 10 jul. '25 |
| Tom Posno | Hey Tilly en Wim, Ik zie dat Zwitserland vanavond… | 10 jul. '25 |
| Jan Dommerholt | Ha wat weer een prachtig verhaal. Jullie genieten… | 10 jul. '25 |
| Sraar | Ha Wim en Tilly, Ik kan me aansluiten bij de vorige… | 10 jul. '25 |
| Tom Posno | Hoi Tilly en Wim, Bedankt voor deze geweldige update!… | 10 jul. '25 |
| Annemie en o | Ha Tilly en Wim, Wat bijzonder allemaal! Dit moet… | 10 jul. '25 |
| Jan en Henny | ha Tilly en Wim, Leuk om jullie weer te mogen volgen.… | 10 jul. '25 |
| Rikie kusters | Waat fijn veur ôch jaore geleje waas ik auk dao met… | 10 jul. '25 |
| Rick Cremers | Geniet van de mooie uitzichten. Met de trein is veel… | 10 jul. '25 |
| Gerty | Prachtig land , geweldige uitzichten Alleen mensen… | 10 jul. '25 |
| Huub en Corrie | Vandaag even vanaf het begin doorgenomen en we constateren… | 10 jul. '25 |
| Lon | Blauwe lucht,lekker zonnetje.Samen heerlijk genieten.....hier… | 10 jul. '25 |
| Ans Vaes | Ja, idd die bergen ,dat is en blijft een mooi gezicht.… | 9 jul. '25 |
| Mieke Gommers | Dit is weer een prachtige dag met de Mont Blanc. Een… | 9 jul. '25 |
| Jan hendriks | Ziet er goed uit jan hendriks | 9 jul. '25 |
| Jan Dommerholt | Dat is toch ECHT genieten. Altijd mooi tussen en door… | 9 jul. '25 |
| Miriam | Prachtig daar. En boffen met het weer. Geniet ervan… | 9 jul. '25 |
| Truus Schillings | Fijn dat jullie zo'n open weer hebben. Dat is… | 9 jul. '25 |
| Emile | Ja, die bergen dat is altijd een mooi gezicht en het… | 9 jul. '25 |
| Tom Posno | Hoi Tilly en Wim, Superleuk, een treinreis met de… | 9 jul. '25 |
| John Thijssen | Leuk en gevarieerd programma met mooi weer, wat wil… | 9 jul. '25 |
| Jan Hacking | Die tocht met de kabelbaan in Chamonix heb ik gedaan,… | 9 jul. '25 |
| Mieke Gommers | De kaart van Zwitserland heb ik naast me liggen. Het… | 9 jul. '25 |
| Mariet Keijsers | Het lijkt me dat het soms lastig kan zijn om minder… | 9 jul. '25 |
| Nena en Hans | Hallo Tilly en Wim Al weer genieten van jullie verhalen.… | 9 jul. '25 |
| Gerald | Mooi verslag benieuwd op volgende prettige reis verder… | 9 jul. '25 |
| Rikie kusters | hallo Tilly en Wim, elke daag heb ik dien verslaag… | 9 jul. '25 |
| Ans Vaes | Zo dag 2 zit er op , het is zo herkenbaar als je aan… | 9 jul. '25 |
| Lon | Dankjewel voor jullie mooie foto's. Heerlijk… | 9 jul. '25 |
| Marie-Jose | Wat een leuk reisverslag en wat ontzettend fijn om… | 8 jul. '25 |
| Ans Vaes | Hoi Tilly en Wim, zo de eerste dag zit erop, weer… | 8 jul. '25 |
| Ria Brummans | Geweldig reisverslag weer maar dat weet ik wel van… | 8 jul. '25 |
| Gerrie Hol | Het heeft wel wat Tilly en Wim, op een andere manier… | 8 jul. '25 |
| Anita | Op de eerste plaats gecondoleerd met de tante van… | 8 jul. '25 |
| Gerrie Hol | Hallo Tilly en Wim. Voor mij ook weer genieten van… | 8 jul. '25 |
| Rick Cremers | Mooi verhaal. Geniet ervan. Zwitserland is een prachtig… | 8 jul. '25 |
| Tom Posno | Hoi Tilly en Wim, Hopelijk hebben jullie een leuk… | 8 jul. '25 |
| Guus | Leuk verhaal Wim... ik heb 18 jaar op Zwitserland… | 8 jul. '25 |
| Jan Dommerholt | Ha goeie avond, mooi verhaal, ook al is het begin… | 8 jul. '25 |
| Corrie van de Water | Leuk om weer een verslag van jullie vakantie te lezen!… | 8 jul. '25 |
| Marjan | Ha vroege vogels. En weer mogen wij mee genieten d.m.v.… | 8 jul. '25 |
| Leonne van Uden | Hallo Tilly en Wim, Leuk, weer een reisverhaal van… | 8 jul. '25 |
| Mariet Keijsers | Dat was een mooie start van jullie avontuur. Ik geloof… | 8 jul. '25 |
| Frans de Kruijff | Vanuit ons vakantieadres wensen we jullie gezellige… | 8 jul. '25 |
| Els Hegger | Leuk om weer mee te lezen over jullie vakantie. Zal… | 8 jul. '25 |
| Jos en Herm | fijne vakantie en geniet er van. | 8 jul. '25 |
| Jan Dommerholt | Ha “buurtjes”. Allereerst gecondoleerd met het… | 8 jul. '25 |
| Gerty | Leuk dat ik als nieuwkomer mee mag "reizen "… | 8 jul. '25 |

- Rick Cremers: Hallo Tilly en Wim, Wat hebben…
- Leonieke Stikkelbroeck: Wat fijn dat jullie dit samen…
- Guus: Hee wereldreizigers.. dank…
- Rikie kusters: Tilly en Wim, fijn det alles…
- Toos & Henk: Vanuit Noorwegen bedankt…
Alle reacties »