Tilly en Wim Spaubek lopen het Waterliniepad

26 juli 2022 - Venlo, Nederland

Hallo allemaal,

Vanaf zondag 31 juli gaan we het Waterliniepad lopen. 350 km van Volendam tot Dordrecht. We willen er 14 dagen over doen. Vooraf kregen we de nodige opmerkingen in de trant van: "Je gaat toch weer schrijven?". Tilly is onze "schrijver". Ze gaat weer proberen om elke dag op te schrijven wat we op onze tocht meemaken en wat ons opvalt. We hopen dat jullie het ook leuk vinden. We horen het graag.

Je mag onze blog gerust delen.

Tot zondag, Tilly en Wim

1. Nellie en Harry:
    Sjiek! Dat lezen we graag. Alvast bij voorbaat veel plezier
  2. De Bruin:
    26 juli 2022
    Heel leuk om jullie weer te volgen.
    We wensen jullie een hele leuke wandeltocht met veel goed weer. En we houden ons graag op de hoogte
  3. Vic:
    26 juli 2022
    Dat is wel de route met omwegen.
    Veel plezier
  4. Annie en Karl hans:
    26 juli 2022
    Wat leuk Wim en Tilly we gaan jullie weer volgen en hopen op veel gezellige verhalen. Heel veel succes, nu met de voorbereidingen en straks met het wandelen.
  5. Lei & Sonja:
    26 juli 2022
    Wat geweldig dat jullie samen weer op pad gaan. Uiteraard volgen we met veel belangstelling jullie avonturen. Succes met de laatste voorbereidingen en heel veel wandelplezier. Groetjes!
  6. Marjan:
    26 juli 2022
    Beste wandelaars. Graag wil ik weer "meewandelen" door het lezen van de verhalen. Ik zie ze weer met genoegen tegemoet. Groetjes Marjan
  7. Tom Posno:
    Ha Tilly en Wim,
    Geweldig dat jullie dit gaan ondernemen en geweldig dat wij jullie avonturen kunnen volgen!
    Ik wens jullie een supergoede start zondag!
    Groetjes uit Velp, Tom
  8. Annemie en Joep Hollman:
    26 juli 2022
    Heel veel succes en geniet van de mooie omgeving
  9. Henk en Toos:
    26 juli 2022
    Wij gaan het zeker lezen, veel wandel plezier.
  10. Bep holls:
    26 juli 2022
    Veel gezonde kilometers voor jullie en veel leesplezier voor ons.
    👍👍
  11. Leonne van Uden:
    26 juli 2022
    Ik wens jullie veel wandelplezier op het Waterliniepad. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
  12. Tny Debets:
    26 juli 2022
    Leuk, ik lees het weer met plezier.

Succes.
  13. Miriam:
    26 juli 2022
    Heel veel succes en wandelplezier. Ik ga jullie zeker volgen!
  14. Toos Crommentuijn:
    26 juli 2022
    Heel graag lezen we jullie belevenissen ,succes
  15. Petra Zaremba:
    26 juli 2022
    Wat leuk dat we jullie weer kunnen volgen tijdens jullie Waterlinie Wandeltocht. Veel succes, maar vooral genieten van de mooie omgeving!!!
  16. Emile en Annie:
    27 juli 2022
    Ja, Nederland heeft ook mooie plekjes. Neem de tijd om daarvan te genieten. Een stevige trip, maar dat kunnen jullie aan. Veel wandelplezier.
  17. Rikie kusters vissers:
    27 juli 2022
    Hallo Tilly en Wim, Ik wens jullie hélé fijne wandeldagen met goed weer en niet te heet.
    veel succes en tot schrijfs.
  18. Jeu:
    27 juli 2022
    Heel plezier met jullie groene en interessante route.
    Groetjes van Mariet en Jeu
  19. Loes & Jos Huijs:
    27 juli 2022
    Wij “ wandelen” al lezend met jullie mee !
    Veel succes!
  20. Nicole Plat:
    27 juli 2022
    Dat is leuk. Ik ga jullie volgen. Veel wandelplezier en genietmomenten :)
  21. Els hegger:
    27 juli 2022
    Dat is leuk. we gaan jullie zeker volgen. Veel succes
  22. Ans Vaes:
    Hallo Tilly en Wim,
    Ik ga jullie ook volgen , heel veel loop plezier ,maar vooral genieten 🏃🏼‍♂️🏃‍♀️
  23. Ria hendriks:
    28 juli 2022
    succes ermee
  24. Nel en Piet:
    29 juli 2022
    Hoi Til en Wim, veel plezier met jullie tocht langs al die oude forten. Wij hebben er in Weesp en Muiden enkele gezien. Leuk om jullie weer te volgen.Nel en Piet
  25. Anja en Jeu:
    29 juli 2022
    Heel veel wandelplezier. Groetjes Anja en Jeu.
  26. Ria Brummans:
    30 juli 2022
    Fantastisch dat jullie dat gaan doen. Heel veel succes en ik ga jullie zeker volgen.
  27. Wil:
    31 juli 2022
    Wens jullie een hele fijne wandelvakantie, mooie routes en bijzondere ontmoetingen.
  28. Loes Janssen:
    31 juli 2022
    Hallo Wim en Tilly. Heel veel plezier en succes met het wandelen. Hopelijk zonder blessures. En...de waterschoenen niet vergeten!
  29. Loes Janssen:
    31 juli 2022
    Heel veel wandelplezier zonder blessures. En...vergeet de waterschoenen niet. Groetjes Henk en Loes.