Reacties
Reacties 451 - 500 van 1267
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jan houben | Hallo Til,Wim, frustrerend, jammer ....... maar Goethe… | 29 mei '16 |
| Rita en Guid | Hoi kanjers, Op de valreep nog even een reactie van… | 29 mei '16 |
| Mart Peters | Jammer, maar niemand over boord. Hebben mijn heilige… | 29 mei '16 |
| Helma & Jaap | Hoi Wim en Tilly, Jammer dat de reis zo onverwacht… | 29 mei '16 |
| Henny en May Hegger | Hallo Tilly en Wim, Het is natuurlijk jammer maar… | 29 mei '16 |
| Marij en Guy Goessen | wat jammer zeg maar knap van jullie tilly weet je… | 29 mei '16 |
| Monique | Ha Wim en Tilly, Ik moet bekennen niet alles steeds… | 29 mei '16 |
| Truus Schillings | Beste Wim en Tilly. Jammer dat jullie avontuur nu… | 29 mei '16 |
| Rikie kusters | jammer,jammer,jammer. rikie | 29 mei '16 |
| Anneke Wetters | Beste Tilly en Wim, ik wens jullie een goede terugreis… | 29 mei '16 |
| Marida en Jan Welzen | Hallo Tilly en Wim, Met gemengde gevoelens zullen… | 29 mei '16 |
| Nellie en Harry | KANJERS!!!!! Goede reis. | 29 mei '16 |
| Sraar en Cora | Beste Wim en Tilly, Hiervoor ga je niet om halverwege… | 29 mei '16 |
| Ine | Hoi Wim en Tilly, voor jullie jammer dat het zo moet… | 29 mei '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Jullie hebben het prima geregeld zo. Een heel goede… | 29 mei '16 |
| Yvonne | Hoi Tilly en Wim, Jullie gaan de voetreis nu nog eens… | 29 mei '16 |
| Haij en Toos | Ben trots op jezelf ,het is niet leuk,maar thuis kun… | 29 mei '16 |
| Mia van Beers | Jammer dat het zo is gelopen gezondheid gaat voor… | 29 mei '16 |
| Ria en Jan | Hele fijne terug reis we zijn trots op jullie gr Ria… | 29 mei '16 |
| Tom Posno | Ik merk aan je manier van schrijven, Til, dat jullie… | 28 mei '16 |
| Jose Heuts | Een goede reis terug!! Het is overmacht ,een goede… | 28 mei '16 |
| Els Hegger | We wensen jullie een hele goede terugreis en leven… | 28 mei '16 |
| Mariëtte Andriessen | Neem nog even een lekkere vakantiedag in Limoges.… | 28 mei '16 |
| Guus | Hoi tillie en wim ik heb een gezegde... niet zeuren… | 28 mei '16 |
| Loes | Och wat jammer dat jullie moeten stoppen. Maar ik… | 28 mei '16 |
| Titia | Hoi Tiny en Wim Wat ontzettend jammer dat jullie nu… | 28 mei '16 |
| Ria en Jan | Dat is ook dapper van jullie, gezondheid gaat voor,… | 28 mei '16 |
| Anja en Jeu | Beste Tilly en Wim. Jammer dat jullie moeten stoppen.… | 28 mei '16 |
| Marida en Jan Welzen | Hallo Wim en Tilly, Wij voelen met jullie mee, want… | 28 mei '16 |
| Joost Hegger | Het is een schrale troost maar ik voel echt met jullie… | 28 mei '16 |
| J.Schouten | Hallo Tilly en Wim. Jammer dat je deze droom niet… | 28 mei '16 |
| Mieke Gommers | Wat jammer voor jullie dat jullie deze beslissing… | 28 mei '16 |
| Nena en Hans | Hoi Tilly en Wim Heel erg jammer, maar er is niet… | 28 mei '16 |
| Anneke Wetters | Wat jammer dat jullie de tocht niet kunnen afmaken,… | 28 mei '16 |
| Milly Gerrits-Brüll | Dag Tilly en Wim. Wat jammer, maar jullie hebben al… | 28 mei '16 |
| Engelien en Rene Breukers | Hallo Till en Wim, Uitgaande van je verslagen van… | 28 mei '16 |
| Astrid Faessen | Wat jammer! Maar wel een wijs besluit. Ik zal jullie… | 28 mei '16 |
| Mariëtte Andriessen | Veel sterkte allebei. We zullen jullie verhalen missen! | 27 mei '16 |
| Els Hegger | Jammer dat jullie moeten stoppen,maar Tilly jouw gezondheid… | 27 mei '16 |
| Wim en Nell Vanhommerig | Beste Tilly en Wim Het is en blijft een grote prestatie… | 27 mei '16 |
| Anne-Miek Pijpers | Tilly en Wim wat heel vervelend voor jullie maar goed… | 27 mei '16 |
| Loes en Henk Janssen | Wat een teleurstelling voor jullie. We voelen met… | 27 mei '16 |
| Jet en Teun | Hoi Tilly en Wim, Goed en verstandig dat jullie deze… | 27 mei '16 |
| Anita | Hoi Wim en Tilly Wat ontzettend jammer voor jullie.… | 27 mei '16 |
| Betty en Huug | Hallo Tilly en Wim, Erg jammer dat de reis hier moet… | 27 mei '16 |
| Tom Posno | Ha Til en Wim, Natuurlijk kan ik niet veel toevoegen… | 27 mei '16 |
| Wim en Greetje Vreeswijk | Heel erg jammer, jullie zijn al zo ver gekomen. Maar… | 27 mei '16 |
| Helga en Rob Theeuwen | Beste Tilly en Wim,. Jammer dat jullie je droom niet… | 27 mei '16 |
| Miriam | Wat ontzettend jammer! Maar waarschijnlijk een verstandig… | 27 mei '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | lieve KANJERS,,,,kop op , verstandig besluit dat jij… | 27 mei '16 |

- Rikie kusters: ik ben blij dat het jullie…
- Huub en Corrie: Je ging dus te snel, Wim!
- Huub en Corrie: Caravans weer helemaal ‘in’.…
- Huub en Corrie: Invasieve exoten…
- Huub en Corrie: Nog tegengekomen?
Alle reacties »