Reacties
Reacties 551 - 600 van 1267
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Truus Schillings | Hallo bikkels, Jammer dat het jullie nog steeds niet… | 25 mei '16 |
| Bep Holla | Ha Tilly en Wim, Wat treurig. Ik weet hoe het voelt,… | 25 mei '16 |
| Tom Posno | Ha Til en Wim, De beslissing van "verder gaan… | 25 mei '16 |
| Annemie en o | Wat vervelend voor jullie. We hopen echt dat een paar… | 25 mei '16 |
| Els Hegger | Jammer dat het niet beter gaat maar dit is duidelijk… | 25 mei '16 |
| Huub en Corrie | Ai, dat is een tegenvaller... en dat terwijl jullie… | 25 mei '16 |
| Gerrie Hol | Hoi Tilly en Wim, Dat is flink balen Tilly. Ik heb… | 25 mei '16 |
| Joost Hegger | Wat vervelend voor jullie. Ik duim dat het snel weer… | 25 mei '16 |
| Mariet Keijsers | Ik zie jullie voor me: waspoeder schrapen en later… | 25 mei '16 |
| Willemien en Jean | Voor een volgende wasbeurt, het franse woord voor… | 25 mei '16 |
| Wouter | Hey Wim en Tilly! Wat vreselijk balen van je blessure!!… | 24 mei '16 |
| Mariëtte Andriessen | Wat een praktische oplossing: gewoon de zeep bij elkaar… | 24 mei '16 |
| Corrie van de Water | Wat een tegenvaller, maar de moed niet verliezen,… | 24 mei '16 |
| Tom Posno | Heel veel sterkte! Ik kan er niets verder aan toevoegen!… | 24 mei '16 |
| Toos en Henk | Hoi Tilly en Wim, Wat erg voor jullie !!! hoop dat… | 24 mei '16 |
| Wil Minten | Fred Delfgaauw staat weer op het programma, wordt… | 24 mei '16 |
| Lei & Sonja | Daaag same! Det is waal zwaor bale (ik hald 't… | 24 mei '16 |
| Wil Minten | Ik leef met jullie mee, zo hadden jullie je het niet… | 24 mei '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Ja, ja, met die tegenslag van je blijvende been probleem,… | 24 mei '16 |
| Henny en May Hegger | Hallo Tilly en Wim, het is natuurlijk jammer dat jullie… | 24 mei '16 |
| Stefan Hoeboer | Zet hem op en vooral veel wandelplezier woensdag. | 24 mei '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Oei, ik heb vergeten de groeten van de ZijActief leden… | 23 mei '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | hallo luitjes, Wonderlijk dat je met de titel osteopaat… | 23 mei '16 |
| Mariëtte Andriessen | Oei, al die buien... Dan komt een extra rustdag toch… | 23 mei '16 |
| Marjan | Hallo Tilly en Wim Wij zijn deze week in de buurt… | 23 mei '16 |
| Tom Posno | Nou Tilly, jullie doen er alles aan om in zo goed… | 23 mei '16 |
| Emile en Nelly Hauser | Hallo Tilly en Wim Vandaag pas beginnen te lezen over… | 23 mei '16 |
| Sraar en Cora | Ha Wim en Tilly, neem maar een paar dagen vakantie… | 23 mei '16 |
| Wim en Nell Vanhommerig | Wim en Til, wat een tegenvaller vooral niets forceren,… | 23 mei '16 |
| Truus Schillings | Hallo Wim en Tilly, Toch nog een beetje vakantie,… | 23 mei '16 |
| Anita | Hoi Wim en Tilly. Wat vervelend van de pijn in tilly's… | 23 mei '16 |
| Nena en Hans | Lieve mensen IK hoop voor jullie dat met een prachtig… | 23 mei '16 |
| Mariet Keijsers | Ik zag in mijn jeugd op tv een Duitse film over een… | 23 mei '16 |
| Leonardo | beste Wim en Tilly. Jullie gaan verder dan de benen… | 23 mei '16 |
| Wil Minten | Ik hoop dat het helpt, ik duim echt heel hard voor… | 22 mei '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Hallo Tilly en Wim, Zojuist heb ik drie kwartier genietend… | 22 mei '16 |
| Tom Posno | Ik zag "jullie" onweer op de buienradar!… | 22 mei '16 |
| Loes | Tilly, En nu maar hopen dat je over 2 dagen weer zingt:… | 22 mei '16 |
| Nel | Wim en Tilly we hopen allemaal dat het been het weer… | 22 mei '16 |
| Annemie en Jan Romeijn | Hoi Tilly en Wim . Wij genieten nog steeds van jullie… | 22 mei '16 |
| Mia van Beers | ook ik steek een kaarsje aan een paar dagen rust dan… | 22 mei '16 |
| Mies Helwegen | goede morgen daar in het regenachtige Frankrijk, maar… | 22 mei '16 |
| Ans Vaes | Hoi Tilly en Wim.Neem de rös die ze nöw zoë hard… | 22 mei '16 |
| Toos en Henk | Hoi Tilly en Wim, Jullie zijn al een heel end gekomen… | 22 mei '16 |
| Mariëtte Andriessen | Perigueux lijkt me wel een goede plek om wat langer… | 21 mei '16 |
| Corrie Litjens-Dumas | Hoi Tilly en Wim, Jullie zijn al goed op weg doe maar… | 21 mei '16 |
| Tom Posno | Doe rustig aan! Heel verstandig om morgen nog rust… | 21 mei '16 |
| J.Schouten | Hallo Tilly en Wim. Wat jammer dat Tilly zo'n… | 21 mei '16 |
| Els Hegger | We hopen,dat de pijn in je been minder wordt na 2… | 20 mei '16 |
| Mariëtte Andriessen | Gelukkig hoor ik nog niemand over terug naar huis… | 20 mei '16 |

- Rikie kusters: ik ben blij dat het jullie…
- Huub en Corrie: Je ging dus te snel, Wim!
- Huub en Corrie: Caravans weer helemaal ‘in’.…
- Huub en Corrie: Invasieve exoten…
- Huub en Corrie: Nog tegengekomen?
Alle reacties »