Reacties
Reacties 1201 - 1250 van 1267
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ans en Hub | Hoi Tilly en Wim Dit is wel een gezonde spanning.… | 23 mrt. '16 |
| Tom Posno | Ha Tilly en Wim, Vijf dagen voor jullie vertrek wens… | 23 mrt. '16 |
| Loes en Henk Janssen | Het wordt nu echt kort dag...maar gelukkig gaan de… | 23 mrt. '16 |
| Mariëtte Clevers | Hallo Tilly en Wim, Fantastisch dat jullie deze reis… | 23 mrt. '16 |
| Rita en Guid | We wensen jullie veel plezier en goede gesprekken.… | 22 mrt. '16 |
| Toos en Henk | Hoi Tilly en Wim,we wensen jullie een hele fijne wandel… | 22 mrt. '16 |
| Trees Kox- Titulaer | Wij wensen jullie heel veel wandelplezier en veel… | 22 mrt. '16 |
| Ine | Heel knap dat jullie dit gaan doen, heel veel wandel… | 22 mrt. '16 |
| Truus Schillings | Beste tilly en wim, Nog 7 nachtjes slapen en dan is… | 22 mrt. '16 |
| Felix en Selena | Ha Wim en Tilly, Wat gaaf dat jullie dit doen! Heel… | 22 mrt. '16 |
| Els Hegger | Spannend.We wensen jullie heel veel succes. | 22 mrt. '16 |
| Annemie en o | Ha Wim en Tilly, veel wandelplezier. Geniet van alles… | 22 mrt. '16 |
| Nel | Goede morgen Wim en Tilly de laatste week voor de… | 22 mrt. '16 |
| Brigitte | Wim en Tilly, Heel veel wandelplezier gewenst met… | 22 mrt. '16 |
| Wil Minten | Kan me heel goed voorstellen hoe de zenuwen nu een… | 21 mrt. '16 |
| Ans Vaes | Lieve Tilly en Wim, Wat vind ik dit knap van jullie… | 21 mrt. '16 |
| Hannie | Ik hoop dat jullie heel veel leuke dingen meemaken… | 21 mrt. '16 |
| Tineke | We kijken 6 april! | 18 mrt. '16 |
| Tineke | Heel veel succes met de voorbereidingen. We volgen… | 18 mrt. '16 |
| Rikie kusters | hallo tilly en wim . bijna is het zo ver .toi,toi,toi… | 16 mrt. '16 |
| Mariet Hovens | We zijn benieuwd naar jullie ervaringen! | 11 mrt. '16 |
| Corrie van de Water | Beste mensen, dat ziet er allemaal heel goed uit.… | 10 mrt. '16 |
| Wim en Nell Vanhommerig | Wim en Til, ik moet nu denken aan een goede kennis… | 10 mrt. '16 |
| Jet en Teun | Fanntastisch,wij houden jullie in de gaten, veel succes | 10 mrt. '16 |
| Jeanne Drouen | Heel veel succes met de voorbereidingen en het wandelen.… | 10 mrt. '16 |
| Marjo van Wanrooij-van Soest | wat een onderneming !!! Ik wens jullie heel veel loopgenot… | 8 mrt. '16 |
| Leonardo | voor jullie gaan, aanstaande zondag eerst goed eten. | 8 mrt. '16 |
| Leonardo | Voor jullie gaan, zondag eerst goed eten. | 8 mrt. '16 |
| Irene van den Pol | Heel veel succes en hoop dat jullie er, ondanks eventuele… | 7 mrt. '16 |
| Leonne van Uden | Hartstikke leuk. Ik ben jaloers op jullie. Vee.l succes… | 7 mrt. '16 |
| Lei & Sonja | Eén ding zeker niet vergeten in te pakken: een pot… | 7 mrt. '16 |
| Tny Debets | Ik vraag me af welke steden en welke streken jullie… | 7 mrt. '16 |
| Mariet Keijsers | Ik heb even rondgekeken op de website van het Sint… | 7 mrt. '16 |
| Tom Posno | Ja, het begint nu echt op te schieten! Kan me goed… | 7 mrt. '16 |
| Nicole | Het begint nu inderdaad erg dichtbij te komen. Volgende… | 7 mrt. '16 |
| Chris en wies | Hallo Tilly en Wim, Tilly we hebben ons op zondagmorgen… | 6 mrt. '16 |
| Jeroen en Johanna | Hallo Oom Wim en Tante Tilly, Veel succes en wij zijn… | 5 mrt. '16 |
| Ria Brummans | Hallo Tilly en Wim. Geweldig wat jullie aangaan.Ik… | 4 mrt. '16 |
| Monique | Zoals al gemaild: de regen mild, de vogels zingend,… | 4 mrt. '16 |
| Miriam Essers | Hallo Tilly en Wim, Tijdens de zondagmorgen wandelingen… | 4 mrt. '16 |
| Joost Hegger | Knap zeg om daar helemaal naar toe te wandelen? Geniet… | 4 mrt. '16 |
| Josee Muyres | Hallo Tilly en Wim, Wat een uitdaging! Wat geweldig… | 3 mrt. '16 |
| Tom Posno | Ha Til en Wim, Ik wens jullie heel veel succes en… | 3 mrt. '16 |
| Nel | Ik vind het knap op deze leeftijd maanden van huis… | 1 mrt. '16 |
| Ans Vaes | Wat goed van jullie ,ik wens jullie hééél veel… | 1 mrt. '16 |
| Nel | Ik verheug me al op jullie reisverslag! Veel loopgenot,… | 28 feb. '16 |
| Paul en Marleen | Hoi Wim en Tilly Veel succes op jullie Camino en we… | 27 feb. '16 |
| Henriette vercauteren | Geweldig tilly en Wim ga jullie volgen,veel succes… | 26 feb. '16 |
| Ans en Hub | Tilly en Wim Veel plezier en succes met de verdere… | 25 feb. '16 |
| Jeanne Drouen | Dag Wim & Tilly, Wat leuk! Willen jullie mij "noteren"… | 25 feb. '16 |

- Rikie kusters: ik ben blij dat het jullie…
- Huub en Corrie: Je ging dus te snel, Wim!
- Huub en Corrie: Caravans weer helemaal ‘in’.…
- Huub en Corrie: Invasieve exoten…
- Huub en Corrie: Nog tegengekomen?
Alle reacties »