Reacties
Reacties 1001 - 1050 van 1267
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jan hendriks | hallo Tilly en Wim .elke morgen jullie verslag lezen… | 9 apr. '16 |
| Su | Hallo Wim en Tilly, wat een tof en mooi avontuur!… | 9 apr. '16 |
| Astrid Faessen | Hoi Tilly en Wim, wat is het leuk om elke dag jullie… | 9 apr. '16 |
| Audrey Geerlings-Dekker | Ik lees elke dag jullie verslag. Ik heb veel bewondering… | 9 apr. '16 |
| Hoi Tilly en Wim | Wat leuk om jullie zo te "begeleiden" tijdens… | 9 apr. '16 |
| Ger Lenssen | Hallo Wim en Tilly, Net alles bijgelezen. Wat schrijven… | 8 apr. '16 |
| Lambert en Marcelle | Hoi Wim en Til, wat leuk om al jullie verhalen te… | 8 apr. '16 |
| Netty Kosman | Hoi Wim en Tilly, ik volg jullie reis ook zo voor… | 8 apr. '16 |
| Anita | Net nog gekeken naar programma gemist, wat een mooie… | 8 apr. '16 |
| Nellie en Harry | Jonge jonge, jullie maken wat mee.Nu weer gemengd… | 8 apr. '16 |
| Jan en Marida | Hallo Wim en Tilly. Wij zijn nu in Engeland en het… | 8 apr. '16 |
| Els Hegger | griezelig smal | 8 apr. '16 |
| Els Hegger | prachtige foto | 8 apr. '16 |
| Annie en Karl hans | Hallo Wim en Tilly, Leuk dat we jullie op tv konden… | 8 apr. '16 |
| Leonardo | hallo Wim, met die hoed lijk je op indiana jones,… | 8 apr. '16 |
| Jan hendriks | Zo zie je wel hoe mooi het overal is, dit zijn voor… | 8 apr. '16 |
| Reny zomo groep | Ik geniet van jullie verhalen al is het af en toe… | 8 apr. '16 |
| Elly van hoogstraten | Tilly en Wim een leuk stukje film woensdagavond.en… | 8 apr. '16 |
| J.Schouten | Wat een smal pad naast de rivier. | 7 apr. '16 |
| Corrie van de Water | Welkom in Frankrijk. Ook in dit land zullen jullie… | 7 apr. '16 |
| Jet en Teun | Hallo Pelgrims, een fijne uitzending met goed verhaal'… | 7 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Leuke commentaren op de uitzending. Die was top. Ga… | 7 apr. '16 |
| Hans perfors | Beste wandelaars. Als je geen wifi hebt maar wel een… | 7 apr. '16 |
| Anneke Wetters | Fijn dat alles zo goed gaat! Mooie foto's, ook… | 7 apr. '16 |
| Mariet Keijsers | Complimenten voor de natuurlijke manier waarop jullie… | 7 apr. '16 |
| Rikie kusters | Hallo allebei, heb gekeken naar de uitzending was… | 6 apr. '16 |
| Lei & Sonja | Leuk um óg weer ens te zeen in bewaegende beelde… | 6 apr. '16 |
| Nellie en Harry | Lieve zus en schoonbroer,mooi om jullie voorbereidingen… | 6 apr. '16 |
| Ans Vaes | Wij zijn natuurlijk een van de vele die jullie uitzending… | 6 apr. '16 |
| Els Hegger | Was leuk om jullie op TV te zien. Hoop,dat jullie… | 6 apr. '16 |
| Vera van Bergen | Mooi om jullie zo op tv te zien, jullie kwamen heel… | 6 apr. '16 |
| Helma & Jaap | Hoi Wim en Tilly, Was leuk om jullie op de tv te zien...… | 6 apr. '16 |
| Haij en Toos | We zijn vergeten te kijken en kijken morgen op uitzending… | 6 apr. '16 |
| Ricky en Jacques Faassen | Ha Tilly en Wim, Prima uitzending. Leuk om te zien.… | 6 apr. '16 |
| Mariëtte Andriessen | Het is een mooie tv-uitzending geworden, met jullie… | 6 apr. '16 |
| Diny | Mooie uitzending Tilly en Wim. Voor straks ... truste...… | 6 apr. '16 |
| J.Schouten | Hallo Tilly en Wim. Wat is het leuk om jullie te volgen.net… | 6 apr. '16 |
| Rita en Guid | Wat leuk om jullie op T.V. te zien! Zo worden jullie… | 6 apr. '16 |
| Jan hendriks | Was een mooie uitzending, maar voorlopig hebben jullie… | 6 apr. '16 |
| Corrie van de Water | Zojuist jullie op de tv gezien. Wat bijzonder! Ik… | 6 apr. '16 |
| Leonardo | Iedere dag mail van jullie, geweldig om te lezen,… | 6 apr. '16 |
| Els Hegger | we gaan ook zeker kijken vanavond.Succes verder. | 6 apr. '16 |
| Jan houben | Dag Til,Wim, nu word ik echt jaloers, zeker als je… | 6 apr. '16 |
| Fred Schillings | Goedemorgen het is Woensdag 6 april, heel Nederland… | 6 apr. '16 |
| Wil Minten | Ik kijk iedere dag uit naar jullie verslag, bijna… | 5 apr. '16 |
| Alinda Hegger | Ha Tilly en Wim, Mooie verhalen! Ik heb ze al een… | 5 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Maar goed dat jullie de belgische wafels er zo weer… | 5 apr. '16 |
| Pierre Jeurissen | Hoi Tilly en Wim, las pas deze week dat jullie met… | 5 apr. '16 |
| Corrie Litjens-Dumas | Hoi Tilly en Wim even een reactie van mij ik lees… | 5 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Gisteravond bestuursvergadering ZijActief gehad. De… | 5 apr. '16 |

- Rikie kusters: ik ben blij dat het jullie…
- Huub en Corrie: Je ging dus te snel, Wim!
- Huub en Corrie: Caravans weer helemaal ‘in’.…
- Huub en Corrie: Invasieve exoten…
- Huub en Corrie: Nog tegengekomen?
Alle reacties »