Reacties

Reacties 1001 - 1050 van 1267

Naam Reactie Datum
Jan hendriks hallo Tilly en Wim .elke morgen jullie verslag lezen… 9 apr. '16
Su Hallo Wim en Tilly, wat een tof en mooi avontuur!… 9 apr. '16
Astrid Faessen Hoi Tilly en Wim, wat is het leuk om elke dag jullie… 9 apr. '16
Audrey Geerlings-Dekker Ik lees elke dag jullie verslag. Ik heb veel bewondering… 9 apr. '16
Hoi Tilly en Wim Wat leuk om jullie zo te "begeleiden" tijdens… 9 apr. '16
Ger Lenssen Hallo Wim en Tilly, Net alles bijgelezen. Wat schrijven… 8 apr. '16
Lambert en Marcelle Hoi Wim en Til, wat leuk om al jullie verhalen te… 8 apr. '16
Netty Kosman Hoi Wim en Tilly, ik volg jullie reis ook zo voor… 8 apr. '16
Anita Net nog gekeken naar programma gemist, wat een mooie… 8 apr. '16
Nellie en Harry Jonge jonge, jullie maken wat mee.Nu weer gemengd… 8 apr. '16
Jan en Marida Hallo Wim en Tilly. Wij zijn nu in Engeland en het… 8 apr. '16
Els Hegger griezelig smal 8 apr. '16
Els Hegger prachtige foto 8 apr. '16
Annie en Karl hans Hallo Wim en Tilly, Leuk dat we jullie op tv konden… 8 apr. '16
Leonardo hallo Wim, met die hoed lijk je op indiana jones,… 8 apr. '16
Jan hendriks Zo zie je wel hoe mooi het overal is, dit zijn voor… 8 apr. '16
Reny zomo groep Ik geniet van jullie verhalen al is het af en toe… 8 apr. '16
Elly van hoogstraten Tilly en Wim een leuk stukje film woensdagavond.en… 8 apr. '16
J.Schouten Wat een smal pad naast de rivier. 7 apr. '16
Corrie van de Water Welkom in Frankrijk. Ook in dit land zullen jullie… 7 apr. '16
Jet en Teun Hallo Pelgrims, een fijne uitzending met goed verhaal'… 7 apr. '16
Marion Wassercordt-Laudy Leuke commentaren op de uitzending. Die was top. Ga… 7 apr. '16
Hans perfors Beste wandelaars. Als je geen wifi hebt maar wel een… 7 apr. '16
Anneke Wetters Fijn dat alles zo goed gaat! Mooie foto's, ook… 7 apr. '16
Mariet Keijsers Complimenten voor de natuurlijke manier waarop jullie… 7 apr. '16
Rikie kusters Hallo allebei, heb gekeken naar de uitzending was… 6 apr. '16
Lei & Sonja Leuk um óg weer ens te zeen in bewaegende beelde… 6 apr. '16
Nellie en Harry Lieve zus en schoonbroer,mooi om jullie voorbereidingen… 6 apr. '16
Ans Vaes Wij zijn natuurlijk een van de vele die jullie uitzending… 6 apr. '16
Els Hegger Was leuk om jullie op TV te zien. Hoop,dat jullie… 6 apr. '16
Vera van Bergen Mooi om jullie zo op tv te zien, jullie kwamen heel… 6 apr. '16
Helma & Jaap Hoi Wim en Tilly, Was leuk om jullie op de tv te zien...… 6 apr. '16
Haij en Toos We zijn vergeten te kijken en kijken morgen op uitzending… 6 apr. '16
Ricky en Jacques Faassen Ha Tilly en Wim, Prima uitzending. Leuk om te zien.… 6 apr. '16
Mariëtte Andriessen Het is een mooie tv-uitzending geworden, met jullie… 6 apr. '16
Diny Mooie uitzending Tilly en Wim. Voor straks ... truste...… 6 apr. '16
J.Schouten Hallo Tilly en Wim. Wat is het leuk om jullie te volgen.net… 6 apr. '16
Rita en Guid Wat leuk om jullie op T.V. te zien! Zo worden jullie… 6 apr. '16
Jan hendriks Was een mooie uitzending, maar voorlopig hebben jullie… 6 apr. '16
Corrie van de Water Zojuist jullie op de tv gezien. Wat bijzonder! Ik… 6 apr. '16
Leonardo Iedere dag mail van jullie, geweldig om te lezen,… 6 apr. '16
Els Hegger we gaan ook zeker kijken vanavond.Succes verder. 6 apr. '16
Jan houben Dag Til,Wim, nu word ik echt jaloers, zeker als je… 6 apr. '16
Fred Schillings Goedemorgen het is Woensdag 6 april, heel Nederland… 6 apr. '16
Wil Minten Ik kijk iedere dag uit naar jullie verslag, bijna… 5 apr. '16
Alinda Hegger Ha Tilly en Wim, Mooie verhalen! Ik heb ze al een… 5 apr. '16
Marion Wassercordt-Laudy Maar goed dat jullie de belgische wafels er zo weer… 5 apr. '16
Pierre Jeurissen Hoi Tilly en Wim, las pas deze week dat jullie met… 5 apr. '16
Corrie Litjens-Dumas Hoi Tilly en Wim even een reactie van mij ik lees… 5 apr. '16
Marion Wassercordt-Laudy Gisteravond bestuursvergadering ZijActief gehad. De… 5 apr. '16
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

1  « Vorige 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Volgende »  ...