Reacties
Reacties 801 - 850 van 1267
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Elly van hoogstraten | Wim kun je niet bij de plaatselijke loodgieter wat… | 28 apr. '16 |
| Gerry Dinnessen | Laat je been maar lekker een dag rusten, je hebt het… | 28 apr. '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | hallo KANJERS , even een troost voor jullie ,ook hier… | 28 apr. '16 |
| Mies Helwegen | Hoi Tilly en Wim ook ik geniet van jullie verslagen… | 28 apr. '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | hallo vrolijke wandelaars . Eindelijk kan ik weer… | 28 apr. '16 |
| Willemien en Jean | Erg leuk al jullie verhalen. Ik vraag me wel een beetje… | 28 apr. '16 |
| Nel | Prachtig ik heb het verslag weer gelezen,knap hoe… | 28 apr. '16 |
| Mariëtte Andriessen | Mooie foto's! Dat ziet er heel lente-achtig uit.… | 27 apr. '16 |
| Els Hegger | Verstandig om een dag rust te nemen. Geniet ervan. | 27 apr. '16 |
| Tom Posno | Heel verstandig Tilly, om er een rustdagje bij te… | 27 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Het blijft spannend! Jij geluk dat de laatkomers geen… | 27 apr. '16 |
| Corrie Litjens-Dumas | Hoi Tilly en Wim, Alweer een stukje dichterbij jullie… | 27 apr. '16 |
| Reny zomo groep | Hoi Tilly en Wim Was gisteren in mont saint Michel… | 27 apr. '16 |
| Ria | hallo Tilly en Wim. geregeld heb ik jullie verslagen… | 27 apr. '16 |
| Marida en Jan Welzen | Hallo Wim en Tilly, Een dikke proficiat. Jullie zijn… | 27 apr. '16 |
| Huub en Corrie | De grens van 700 kilometer is gepasseerd: echt indrukwekkend!… | 27 apr. '16 |
| Huub en Corrie | Leuk plaatje, wij hebben op dezelfde plaats een foto… | 27 apr. '16 |
| Tineke | Hallo Tilly en Wim, Ik heb nu weer bij gelezen vanaf… | 27 apr. '16 |
| Truus Schillings | Hallo wandelaars, Wij staan met sneeuw op vandaag… | 27 apr. '16 |
| Ans Vaes | Hoi Tilly en Wim, Ik zag een lege bladzijde , dus… | 27 apr. '16 |
| Sraar en Cora | Ha Wim en Tilly, We zijn bezig jullie reisverhalen… | 26 apr. '16 |
| Leonne van Uden | Hallo Tilly en Wim, Zojuist jullie verhaal over de… | 26 apr. '16 |
| Jeu | Hoi Tilly en Wim, Jullie zitten goed op koers 700km… | 26 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Hier schijnt heel even de zon tussen de wolken door.… | 26 apr. '16 |
| Rita en Guid | Hoi stoere wandelaars , Geweldig dat jullie nu in… | 26 apr. '16 |
| Marij en Guy Goessen | hallo til en wim het gaat lekker he derde deel zit… | 26 apr. '16 |
| Tom Posno | Ha Til en Wim, Het gaat jullie allemaal voor de wind;… | 26 apr. '16 |
| Piet Hegger | Hoi Tilly en Wim, Alweer een dagje Frankrijk met slecht… | 26 apr. '16 |
| Mia van Beers | tilly enwim wat een boeiend ver slag ik geniet ervan… | 26 apr. '16 |
| Els Hegger | Hallo Wim en Tilly Het weer in Frankrijk lijkt op… | 26 apr. '16 |
| Gerry Dinnessen | Hallo Til en Wim Inderdaad leer je Frankrijk zo het… | 26 apr. '16 |
| J.Schouten | Hallo Tilly en Wim. Goede morgen.ik heb een paar reisverslagen… | 26 apr. '16 |
| J.Schouten | het is wel heel bijzonder dat jullie nooit weten weer… | 26 apr. '16 |
| Jos Waltmanx | Hoi ! Ik ben best jaloers op jullie; dit is toch wel… | 25 apr. '16 |
| Engelien en Rene Breukers | Hallo Tilly en Wim, Jullie hebben wel gemerkt dat… | 25 apr. '16 |
| Piet Hegger | Hallo Tilly en Wim. Wij vinden het iedere dag leuk… | 25 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Wat fijn dat jullie ook vandaag weer een goed onthaal… | 25 apr. '16 |
| Marjan | Hallo Tilly en Wim. Het lijkt me niks prettig om een… | 25 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Weer heel erg bedankt voor het boeiende verslag! Marion | 25 apr. '16 |
| Monique | Het loopt allemaal als vanzelf bij jullie, geweldig!… | 25 apr. '16 |
| Loes | Tilly & Wim, Het heeft wel niks met jullie reis… | 25 apr. '16 |
| Tom Posno | Tilly, wat zijn jouw reisverslagen geweldig goed;… | 25 apr. '16 |
| Huub en Corrie | We herinneren ons het prachtige interieur van deze… | 24 apr. '16 |
| Marida en Jan Welzen | Wat geweldig! Vézelay ligt in het verschiet. We lezen… | 24 apr. '16 |
| Jeu | Ik tik alleen met de rechterhand, vandaar hier en… | 24 apr. '16 |
| Jeu | Het is smullen van jullie verhalen en de leuke kiekjes.… | 24 apr. '16 |
| Loes en Henk Janssen | Hallo Wim en Tillen. Vandaag alweer 4 weken geleden… | 24 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Ben ik nou gek of hoe zit het? Dacht dat ik al een… | 23 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Wat jammer nu, hier was het weliswaar koud maar we… | 23 apr. '16 |
| Elly van hoogstraten | ik dacht dat het de bedoeling is dat dit een voetreis… | 23 apr. '16 |

- Rikie kusters: ik ben blij dat het jullie…
- Huub en Corrie: Je ging dus te snel, Wim!
- Huub en Corrie: Caravans weer helemaal ‘in’.…
- Huub en Corrie: Invasieve exoten…
- Huub en Corrie: Nog tegengekomen?
Alle reacties »