Reacties
Reacties 751 - 800 van 1267
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Carla haanen | Nou geweldig om iedere dag weer mee te genieten .… | 6 mei '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | wat is dat toch geinig ,lopen met een ezel en zoveel… | 5 mei '16 |
| Rita en Guid | Wat een leuke foto's en prachtige verhalen weer!… | 5 mei '16 |
| Jan hendriks | Hopelijk wordt het warmer voor jullie, maar hier is… | 5 mei '16 |
| Geert Hegger | Erg leuk om die verslagen te lezen van jullie. Groetjes… | 5 mei '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | hallo kanjers , houden jullie een feestje onderweg… | 5 mei '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Hoi Tilly en Wim, de verjaardag was gezellig, en nu… | 4 mei '16 |
| Astrid Faessen | Wat hebben jullie al veel gelopen, knap hoor! Ik lees… | 4 mei '16 |
| Tom Posno | Gelukkig wordt het weer bij jullie geleidelijk ook… | 4 mei '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Goedenavond luitjes, Jullie hebben zo te lezen weer… | 3 mei '16 |
| Nel | Hallo Wim en Tilly jullie reisverslag weer met plezier… | 3 mei '16 |
| Titia | Hallo Tilly en Wim Suc6 met je been en hopelijk wordt… | 3 mei '16 |
| J.Schouten | Goede morgen. Tilly wat vervelend dat je last hebt… | 3 mei '16 |
| Els Hegger | vervelend dat je been zo lastig doet. Hoop voor je… | 2 mei '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | slaap lekker , dan kunnen jullie er morgen weer tegen… | 2 mei '16 |
| Jan en Marij Vissers | Leuke verhalen steeds. Geweldig dat jullie vandaag… | 2 mei '16 |
| Tom Posno | Verstandig om het vandaag even rustig aan te doen!… | 2 mei '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Hallo, jullie zullen nog steeds wel lekker buiten… | 2 mei '16 |
| Corrie van de Water | Eindelijk even tijd om jullie weer iets te schrijven.… | 2 mei '16 |
| Marida en Jan Welzen | hallo Tilly en Wim, Wat een belevenissen weer en dat… | 2 mei '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Hoi luitjes, Fijn dat jullie gisteren goed op weg… | 2 mei '16 |
| Tom Posno | Hoi Til en Wim, Wat ben ik blij voor jullie dat jullie… | 2 mei '16 |
| Piet Hegger | Hallo Tilly en Wim, Het is half een. Ik heb net naar… | 2 mei '16 |
| Ans Vaes | Hoi Tilly en Wim, Lees met bewondering elke dag jullie… | 2 mei '16 |
| Engelien en Rene Breukers | Hallo Till en Wim, Sorry, maar het was niet onze bedoeling… | 1 mei '16 |
| Milly Gerrits-Brüll | Tilly die fito van 11 April is dat een vos? | 1 mei '16 |
| Mart Peters | Hoi Tilly en Wim, Jullie zijn al ver op weg. Petje… | 1 mei '16 |
| Anita | Hoi Wim en Tilly. Ik geniet van jullie verhalen. Wij… | 1 mei '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | hallo Tilly en Wim ,,wij de z.m. groep hebben hedenmorgen… | 1 mei '16 |
| Huub en Corrie | Hallo Wim en Tilly, we zijn weer helemaal bijgelezen… | 1 mei '16 |
| (Gerrie) Normann - Kunen | Hoy goede wandelaars Iedere dag verrast het me weer… | 30 apr. '16 |
| Sraar en Cora | Mooi reisverslag en leuk geschreven, echte proza !… | 30 apr. '16 |
| Gerry Dinnessen | Klopt op 1 mei is alles dicht en komen ze met lelietjes… | 30 apr. '16 |
| Sraar en Cora | Ha Wim en Tilly, als ik dit op 30 april lees zie ik… | 30 apr. '16 |
| Sraar en Cora | Ik lees nu op 30 april jullie verslagen van 6 tot… | 30 apr. '16 |
| Truus Schillings | Hallo, Wij hebben vandaag een super leuke dag gehad… | 30 apr. '16 |
| Rita en Guid | Jammer dat het vandaag allemaal een beetje tegen zat.… | 30 apr. '16 |
| Carla haanen | Hallo Tilly en Wim, Wat een geweldige verhalen,geniet… | 30 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Hoi hoi, dat vervloekte weer. Van nattigheid wordt… | 30 apr. '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | Tilly probeer eens of jr ergens gember wortel kunt… | 30 apr. '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | ha ha Tilly , je zou ook kunnen beginnen om wandel… | 30 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Hoi Tilly en Wim, weer een bonte vertslaglegging waar… | 30 apr. '16 |
| Tom Posno | Ha Til en Wim, Wederom een gekleurd verslag; wat een… | 30 apr. '16 |
| Marjan | Hallo wandelaars. De eerste kreten van echt ongemak.… | 30 apr. '16 |
| Ricky en Jacques Faassen | Ha Tilly en Wim, Ja, ik ben het met Carel eens, goed… | 29 apr. '16 |
| Wil Minten | Het blijft heerlijk om over jullie ervaringen te lezen.… | 29 apr. '16 |
| Wim en Nell Vanhommerig | Jullie kunnen het ook niet laten om die handjes te… | 29 apr. '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | geniet even van de verdiende rust er is genoeg te… | 29 apr. '16 |
| Marion Wassercordt-Laudy | Wat leuk en nuttig om een rustdag lekker knutselend… | 29 apr. '16 |
| Carel van Nisselroy | Dag Spaubeks, Ja, in de buurt van Reims is het niets… | 28 apr. '16 |

- Rikie kusters: ik ben blij dat het jullie…
- Huub en Corrie: Je ging dus te snel, Wim!
- Huub en Corrie: Caravans weer helemaal ‘in’.…
- Huub en Corrie: Invasieve exoten…
- Huub en Corrie: Nog tegengekomen?
Alle reacties »