Reacties
Reacties 701 - 750 van 1267
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Leonardo | lees nog iedere dag jullie verslag. Dit nodigt uit… | 11 mei '16 |
| Stefan Hoeboer | Beste Tilly en Wim, Van harte gefeliciteerd met deze… | 11 mei '16 |
| Ans Vaes | Hoi Tilly en Wim,Auk ik wil neet achter blieve met… | 11 mei '16 |
| Sjaak en erni kaptein | Waren vandaag bij Riet en hoorden van jullie mooie… | 10 mei '16 |
| Toos en Henk | Hoi Wim en Tilly, Proficiat met de 1000 km petje af… | 10 mei '16 |
| Nellie en Harry | Nou tillie en Wim, fantastisch!!! 1000 km . Ik zie… | 10 mei '16 |
| Els Hegger | Proficiat met de 1000 kilometer. Wij doen het jullie… | 10 mei '16 |
| Rita en Guid | Hoi kanjers, gefeliciteerd met deze geweldige prestatie… | 10 mei '16 |
| Petra Moes | Superrrr, ben trots op jullie met het halen van de… | 10 mei '16 |
| Milly Gerrits-Brüll | Gefeliciteerd met jullie eerste 1000 KM. Het gaar… | 10 mei '16 |
| Corrie van de Water | Proficiat met het behalen van de 1000 kilometer. Wat… | 10 mei '16 |
| Loes | Heej Spaubekjes, PROFICIAT MET DE 1000 !!!! GEWELDIG… | 10 mei '16 |
| Milly Gerrits-Brüll | Dag Tilly en Wim. Jullie genieten, maar presteren… | 10 mei '16 |
| Tom Posno | Gefeliciteerd! Bijna al op de helft! Wat fijn dat… | 10 mei '16 |
| Sraar en Cora | Proficiat Wim en Tilly met deze mijlpaal: mille kilomètres… | 10 mei '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | hoera hoera Tilly en Wim , het is gelukt in goede… | 10 mei '16 |
| Tny Debets | Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Nog even en jullie… | 10 mei '16 |
| Anja en Jeu | Hoi Tilly en Wim. Proficiat met het bereiken van de… | 10 mei '16 |
| Wil Minten | Een enorme mijlpaal bereikt, 1000 km, ontzettend knap.… | 10 mei '16 |
| Vera van Bergen | Hoi Til en Wim Tussen Pasen en Pinksteren 1000 km… | 10 mei '16 |
| Anneke Wetters | Hallo Tilly en Wim, van harte gefeliciteerd met het… | 10 mei '16 |
| Ricky en Jacques Faassen | Ha Tilly en Wim, Prima, gefeliciteerd met de 1003… | 10 mei '16 |
| Diny | Hoi Tilly en Wim, gefeliciteerd......!... de eerste… | 10 mei '16 |
| Ger Lenssen | Hoi Wim en Tilly, Nou proost dan, bij de 1000 km is… | 10 mei '16 |
| Mariet Keijsers | Na de meivakantie ben ik weer terug op mijn plek in… | 10 mei '16 |
| Tom Posno | Als ik het goed begrijp waren jullie net op tijd binnen… | 9 mei '16 |
| Yvonne | Hallo Tilly en Wim Geweldig iedere dag weer een nieuw… | 9 mei '16 |
| Carel van Nisselroy | Dag Tilly en Wim, Ik ben ondertussen met de camper… | 9 mei '16 |
| Ellie faessen | Voor de eerste keer eens een reactie. Huub en ik vinden… | 9 mei '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | hallo Tilly en Wim , het verslag van venlo heeft wat… | 9 mei '16 |
| Monique | Dag allebei, Eerlijk gezegd een aantal afleveringen… | 9 mei '16 |
| Ine & Simon | Leuk te lezen dat jullie in Sarzay zijn. Wij waren… | 8 mei '16 |
| Tom Posno | Wat fijn om te lezen dat de wandelomstandigheden wat… | 8 mei '16 |
| Haij en Toos | Weer genoten van wat je schrijft,zo te zien gaat t… | 8 mei '16 |
| Marjan | Hoi Tilly en Wim. We hebben weer een mooi beeld gekregen… | 8 mei '16 |
| Betty en Huug | (er ging iets fout waardoor mijn reactie te vroeg… | 8 mei '16 |
| Betty en Huug | De 1000km-grens komt al aardig in zicht. In het begin… | 8 mei '16 |
| Henny en May Hegger | Hallo Tilly en Wim, Wij genieten elke dag weer van… | 8 mei '16 |
| Nel | Goedemorgen Wim en Tilly, Tilly ook proficiat met… | 8 mei '16 |
| Truus Schillings | Hallo wandelaars, Fijn dat jullie zo genieten en wat… | 7 mei '16 |
| Wil Minten | Ha Tilly en Wim, Het blijft verschrikkelijk leuk om… | 7 mei '16 |
| Bep Holla | Hoi dappere wandelaars, Volgens mij komen onze reacties… | 7 mei '16 |
| Sraar en Cora | 'De Duitsers' komen regelmatig in de verslagen… | 7 mei '16 |
| Sraar en Cora | Volgens Cora ligt in de straat rechts van de kerk… | 7 mei '16 |
| Alinda Hegger | Hallo Tilly en Wim. We genieten ontzettend van jullie… | 7 mei '16 |
| Rick Cremers | Ik neem mijn petje voor jullie af. Al bijna 1000 km… | 7 mei '16 |
| Marida en Jan Welzen | Hallo Tilly en Wim, Even een reactie. Leuk om onderweg… | 7 mei '16 |
| Tooske Welling-de Brouwer | hallo jongelui ,,hela nog even en dan zit de eerste… | 7 mei '16 |
| Ans Vaes | Hoi tilly en Wim, fijn om te horen dat het zonnetje… | 7 mei '16 |
| Corrie Litjens-Dumas | Hoi Tilly en Wim, Het gaat goed met jullie lees ik,… | 6 mei '16 |

- Rikie kusters: ik ben blij dat het jullie…
- Huub en Corrie: Je ging dus te snel, Wim!
- Huub en Corrie: Caravans weer helemaal ‘in’.…
- Huub en Corrie: Invasieve exoten…
- Huub en Corrie: Nog tegengekomen?
Alle reacties »