Welkom op onzereisblog!

14 december 2015

Welkom op onze reisblog bij Reislogger!

We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze voetreis naar Santiago de Compostella.

We vertrekken vanuit Venlo op tweede paasdag, maandag 28 maart 2016.

Kom dan een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Reacties zijn van harte welkom en ondersteunen ons tijdens onze reis.

Met vriendelijke groeten,

Tilly en Wim Spaubek

1. Reislogger:
    14 december 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Hans Stevens:
    24 februari 2016
    Hallo Wim en Til,

Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen, daar zullen jullie ook lang op moeten teren want zo'n reis doe je niet even.
    Inmiddels heb ik via jullie foto's al twee maal een andere outfit gezien, als die allebei meemoeten is de Willie bijna vol.
    Veel belevenissen en vooral wandelplezier met fijne ontmoetingen.
    Groeten, Hans
  3. Vera van Bergen:
    24 februari 2016
    Al bij voorbaat " tv sterren" ! De datum is genoteerd. Veel wandelplezier en onze afspraak staat !
  4. Joost Hegger:
    4 maart 2016
    Knap zeg om daar helemaal naar toe te wandelen?
    Geniet ervan Tilly en Wim
  5. Miriam Essers:
    Hallo Tilly en Wim,
    Tijdens de zondagmorgen wandelingen heb ik al het een en ander gehoord over jullie reis.
    Ik heb er het volste vertrouwen in, dat het een positieve ervaring zal zijn, met veel mooie momenten. De datum van de tv uitzending staat al genoteerd.
    Goede reis!
  6. Monique:
    4 maart 2016
    Zoals al gemaild: de regen mild, de vogels zingend, de zon stralend, dat wens ik jullie toe en een warm bed en uitgebreid ontbijt in een leuk hotel als dat allemaal niet het geval is!
    Bon voyage!
  7. Chris en wies:
    6 maart 2016
    Hallo Tilly en Wim,
    Tilly we hebben ons op zondagmorgen al een tijd niet meer gezien, omdat ik aan het sukkelen was/ben met mijn voet.Het gaat gelukkig steeds beter.
    Wat geweldig dat jullie deze reis gaan verwezenlijke. Deze droom heb ik ook heel lang gehad en denk dat het daar bij zal blijven.
    Ik wens jullie heel veel succes toe en alles wat jullie nodig hebben!!
    Tot gauw groetjes, Wies