Wandelmentor

3 februari 2016

Een week geleden zijn we bij Ger Lenssen in Reuver geweest. Hij is een zogenaamde wandelmentor. Van hem hebben we een heleboel waardevolle tips voor onze voettocht naar Santiago gekregen: over de route, de kleding, de overnachtingen.

Zijn gouden tip: niet teveel vooraf regelen, gewoon alles laten gebeuren. Loslaten en niet teveel meenemen. Dat is nu net wat we zelf ook zoeken.

Ger bedankt

1. Nicole Huijs:
    3 februari 2016
    De voorpret is al het halve werk!!
    Jullie reisblog werkt in ieder geval prima. :-)
  2. Lei & Sonja:
    3 februari 2016
    Het aftellen is voor jullie nu echt begonnen. Spannend! Tof dat wij jullie belevenissen op deze manier mogen volgen.
  3. Annie:
    4 februari 2016
    Nog efkes en geej kint beginne. Wee winse och now al vuuel plezeer en verheuge os op de komende reisverhoale
  4. Jan houben:
    7 februari 2016
    Dag Wim en Til,

we zijn het momenteel aan het los laten op Gran Canaria. En die meneer uit de Reuver heeft natuurlijk gelijk,maar de vraag is,of je die verpletterende RIK -nederlaa g van de laatste keer zo gemakkelijk van je af kunt zetten..............
    Veel plezier wensen we jullie!