Ter afsluiting nog een paar foto's toegevoegd.

31 mei 2016 - Venlo, Nederland

De laatste foto's van een mooie tocht.

1. Mariet Keijsers:
    1 juni 2016
    Ik zie dat je een standbeeld hebt gekregen voor je moed en doorzettingsvermogen Tilly. Helemaal verdiend!
  2. Mariet Hovens:
    1 juni 2016
    We hebben erg genoten van jullie reisverslagen,bedankt.Klasse wat jullie gepresteerd hebben!
    Pas maar op voor de slechtvalk in de martinustoren ( de jongen zijn volgens mij ook al op jacht) Dit betreft jullie laatste foto bij jullie thuis.Gr mariet Hovens
  3. Leonardo:
    1 juni 2016
    beste Wim en Tilly. werp de steen der teleurstelling van jullie af. ik heb met veel plezier " deelgenomen" aan jullie tochten. petje af.
  4. Hans en Nena:
    Hoi Tilly en Wim
    Bedankt voor de mooie verhalen.
    Vlg. keer beter en dan weer zó een leuke avontuur.
    Beterschap Tilly
    Groetjes Nena
  5. An Simons:
    1 juni 2016
    Beterschap voor je been Tilly; hopelijk kunnen jullie nog eens verder met de pelgrimstocht, waar jullie nu jammer genoeg moesten ophouden.
  6. Tooske Welling-de Brouwer:
    1 juni 2016
    Tilly en Wim , dank voor de prachtige verhalen , jullie hebben enorm veel ervaringen opgedaan , komt weer allemaal van pas ,,zorg nu dat je gezondheid weer op je goede basis terug komt , dat zullen jullie wel snel doen . hele lieve groet en welkom thuis ,,,Tooske
  7. J.Schouten:
    1 juni 2016
    Hallo Tilly en Wim. Jammer dat jullie het niet af konden maken, maar gelukkig dat jullie weer veilig thuis zijn. Ik heb genoten van jullie verhalen. Bedankt daar voor. Tot ziens. Liefs Jopie.
  8. Carla haanen:
    1 juni 2016
    Hallo Tilly en Wim jammer dat het niet meer gaatfijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.Hopelijk gaat het snel beter met je been , bedankt voor de mooie verhalen groetjes Carla.
  9. Ans Vaes:
    2 juni 2016
    Hoi Tilly en Wim. Wat hebben we genoten van je verhalen, elke avond als we in bed lagen moest ik Jeu voorlezen .Dit zullen we gaan missen, we wensen je sterkte met je been en dit komt vast wel goed .laat je maar eens goed masseren.we zullen ons snel weer zien .grtz Jeu en Ans
  10. Jet en Teun:
    2 juni 2016
    Hoi Wim en Tilly,
    Wat jullie hebben gehad was toch zeer de moeite waard.
    Tilly, knap maar snel op zodat we weer leeker samen kunnen gymmen.
    Groet en tot ziens,
    Jet en Teun
  11. Anita:
    4 juni 2016
    Hoi Wim en Tilly. Welkom thuis. Knappe prestatie.
    Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is met het been van Tilly. Veel beterschap.
    We hebben genoten van jullie verhalen.
    Grz Loek en Anita.
  12. Lambert en Marcelle:
    8 juni 2016
    Hoi Wim en Til,
    Het was leuk om jullie verhalen te lezen.
    Een hele ervaring inderdaad.
    Til, beterschap met je been.

Groetjes, Lambert en Marcelle
  13. Mariëtte Andriessen:
    20 juni 2016
    We zijn heel benieuwd hoe het jullie nu thuis vergaat. Hebben jullie je draai weer gevonden? En hoe is het met je been, Tilly?
  14. Trix en Sjraar:
    4 juli 2016
    Daag Wim en Tilly.
    Jullie verhaal met veel belangstelling gevolgd.
    Bedankt voor jullie reisverslag.
    Voor Tilly wensen we een spoedig herstel van het been.