We kunnen niet meer terug. Opnames voor TV-uitzending gemaakt

24 februari 2016

Gisteren heeft een cameraploeg van het programma "geloof en een hoop liefde" van de EO opnames gemaakt van ons aanstaande vertrek naar Santiago.

Eerst werd er bij ons thuis gefilmd hoe we onze wandelkar aan het inpakken waren. Wat moet er zeker mee? De wandelschoenen? Hoeveel kledingsetjes? De boekjes met de routes. (Het zijn er intussen vier.) De interviewer was zeer geïnteresseerd in onze wandelkar. Dat had hij nog nooit gezien.

Nadat ze eerst nog een lantaarnpaal met een sticker "Wandelroute naar Santiago"aan de Sint Urbanusweg gefilmd hadden, vertrokken we (met de auto) naar Roermond.

Daar komt de eerste week van april dit programma vandaan. De uitzending, waarin wij voorkomen, is gepland op 6 april om 18.10 uur op NPO 2.

In de Voorstad Sint Jacob ook weer een paar honderd meter gelopen, met ons karretje. Ook hier weer lopend geïnterviewd.

We zijn benieuwd wat ze ervan maken.

1. Annie en Karl hans:
    24 februari 2016
    Spannend!!!!! Ben heel benieuwd en ga zeker kijken.
  2. Corrie:
    24 februari 2016
    Geweldig, hoor! Nu gaat het dus echt gebeuren! Ben heel benieuwd naar de uitzending, wil dat niet missen.
  3. Tny Debets:
    24 februari 2016
    Het begin is er. Dus nu uitkijken naar de start.
  4. Lei & Sonja:
    24 februari 2016
    Wat leuk! Staat met vette letters op onze kalender genoteerd zodat we jullie tv-optreden niet zullen missen.
  5. Wil Minten:
    24 februari 2016
    Wat leuk Tilly en Wim. Dit maakt het nog een beetje meer speciaal. Ga beslist kijken.
  6. Fred Schillings:
    25 februari 2016
    Wij wensen jullie heel veel succes met deze wandeltocht. Truus en Fred
  7. Jan houben:
    Dag Til,Wim,

hoe komt de EO nu bij een goed katholiek gezin als jullie terecht? De oecumene vindt zelfs op een katholieke pelgrimsroute plaats.... Maar : toch leuk!

Groet,

jan
  8. Mariet Keijsers:
    Hallo Wim en Tilly,

Bedankt voor jullie bezoekje aan het Valuascollege gisteren. Ik ben benieuwd naar jullie reisverhalen en de avonturen en ervaringen die jullie onderweg beleven.
  9. Ger Lenssen:
    Hoi Wim en Tilly,
    Nou, ik ben erg nieuwsgierig geworden naar wat het geworden is.
    Maar dat zullen jullie ook zijn. Heel veel succes verder met jullie voorbereiding en voor strakjes een "Buen Camino"

Groetjes, Ger
  10. Jeanne:
    Dag Wim & Tilly,
    Wat leuk! Willen jullie mij "noteren" als volger van jullie reis? Ben heel benieuwd naar jullie belevenissen.
    Groetjes,
    Jeanne Drouen
  11. Ans en Hub:
    Tilly en Wim
    Veel plezier en succes met de verdere voorbereidingen.
    Wij zullen jullie volgen, maar zeker ook missen.
    Wij hebben nu gezien hoe fit jullie nog zijn na een wandeling van 4 en een half uur in Lanzarote. Doen er nog maar even een wandeling van anderhalf achteraan. Petje af.
  12. Henriette vercauteren:
    26 februari 2016
    Geweldig tilly en Wim ga jullie volgen,veel succes wij weten hoe mooi het daar is
  13. Paul en Marleen:
    27 februari 2016
    Hoi Wim en Tilly

Veel succes op jullie Camino en we gaan zeker kijken op 6 april.

Buen Camino en... Geniet er van.
  14. Nel:
    28 februari 2016
    Ik verheug me al op jullie reisverslag!
    Veel loopgenot, gr Nell
  15. Ans Vaes:
    1 maart 2016
    Wat goed van jullie ,ik wens jullie hééél veel plezier op deze mooie wandeltocht
  16. Nel:
    1 maart 2016
    Ik vind het knap op deze leeftijd maanden van huis kinderen kleinkinderen vrienden en het goede leven dat we hebben weg te gaan,maar ook dapper,ik verheug me op alle verhalen en foto,s.
    Heel veel plezier en gezondheid.Nell.
  17. Tom Posno:
    3 maart 2016
    Ha Til en Wim,
    Ik wens jullie heel veel succes en plezier en ben heel blij om jullie belevenissen te kunnen en mogen volgen!
    Toi, toi, toi we keep in touch!
    Tom Posno.
  18. Josee Muyres:
    3 maart 2016
    Hallo Tilly en Wim,
    Wat een uitdaging! Wat geweldig knap!
    Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en wil jullie reis graag volgen.
    Heel veel goeds en een mooie voettocht samen.
    Groetjes Josée
  19. Ria Brummans:
    4 maart 2016
    Hallo Tilly en Wim.
    Geweldig wat jullie aangaan.Ik wens jullie heel veel sportieve wandeldagen.
    Blijf jullie volgen.
    Groetjes van Ria Brummans.
  20. Jeroen en Johanna:
    5 maart 2016
    Hallo Oom Wim en Tante Tilly,

Veel succes en wij zijn benieuwd naar jullie verhalen.

Groet Jeroen, Johanna en Erik
  21. Leonne van Uden:
    7 maart 2016
    Hartstikke leuk. Ik ben jaloers op jullie. Vee.l succes met de voorbereidingen
    Leonne van Uden
  22. Rikie kusters vissers:
    16 maart 2016
    hallo tilly en wim . bijna is het zo ver .toi,toi,toi rikie
  23. Tineke:
    18 maart 2016
    We kijken 6 april!
  24. Gerard en Ria Jacobs:
    26 maart 2016
    Hallo Wim en Tilly,
    Ik ben er vanavondniet en zie je dus niet meer. Maar Ria en ik wensen jullie een hele fijne en mooie wandeltocht. Knap van jullie hoor.
    Tot ergens na de vakantie dan weer op de wekelijkse repetitie.
    Groetjes Gerard en Ria
  25. Ger Lenssen:
    26 maart 2016
    Hoi Wim en Tilly,
    Wij wensen jullie heel veel wandelplezier met mooie ontmoetingen op jullie pelgrimstocht naar Santiago de Compostela.
    Buen Camino.

Ger en Thea
  26. Astrid B:
    9 april 2016
    Ik heb net de uitzending teruggekeken via uitzendinggemist.nl. Heel erg leuk om jullie zo te zien. Die opmerking van jou, Wim, "Je kunt ook 100 meter uit elkaar lopen." Haha, heerlijk nuchter.
    Wandel ze!
  27. Henriette vercauteren:
    10 april 2016
    Heb uitzending gemist gezienleuk.
    Goede voorbereiding dus.wens jullie heel fijne reis.
    Succes Henriette