Het vertrek nadert

21 maart 2016

Langzaam begint het vertrekpunt in zicht te komen.

Nadat we vorige week een “afscheidsfeestje “ hebben gehad, realiseren we ons nu echt, dat we gemist zullen worden.

Emotionele gevoelens, waarvan we ons niet bewust waren dat we die  hadden, beginnen zich te melden.

Ik, Tilly begin langzaam  behoorlijk nerveus te worden, wat zich uit in slecht slapen, “greken “( = zeuren ) tegen Wim, die dat rustig accepteert, want hij kent me langer als vandaag!!!

Afgelopen weekend is de Venloop geweest.

Zelf heb ik zaterdag met gemak 20 km gelopen onder prettige omstandigheden.

Wim heeft zondag de halve marathon gerend .Aan het eind werd het kouder en kwam er meer wind, waardoor het zwaarder werd.

Maar een tijd van 2.04.25 uur is niet verkeerd. Ik doe het hem niet na.

Vandaag begonnen met serieus  uit te zoeken wat we meenemen.

De afgelopen weken heb ik van alles,  wat ik  dacht dat we nodig hadden, op het logeerbed gelegd.

Morgen gaan we eens wegen hoeveel het is en wat we thuis kunnen laten.

Woensdag gaan we nog naar Schiedam om de verjaardag van onze kleindochter  Roos te vieren.

Wordt vervolgd.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ans Vaes:
    Lieve Tilly en Wim,
    Wat vind ik dit knap van jullie we wensen jullie heel veel sterkte maar vooral veel plezier.
    Lieve groetjes
    Jeu en Ans
  2. Wil Minten:
    21 maart 2016
    Kan me heel goed voorstellen hoe de zenuwen nu een rol gaan spelen. Ik denk dat het er gewoon bij hoort. Nog even, jullie prachtige tocht gaat bijna beginnen. Sterkte en succes bij de laatste loodjes, het wikken en wegen van wat wel en niet mee kan/moet/mag. Wil
  3. Brigitte:
    22 maart 2016
    Wim en Tilly, Heel veel wandelplezier gewenst met deze bijzondere tocht. Brigitte.
  4. Nel:
    22 maart 2016
    Goede morgen Wim en Tilly de laatste week voor de reis is begonnen,ik dacht jullie doen nu alleen nog uitrusten,maar dat is niet waar alles is weer vol.Heel knap veel plezier.Nell.
  5. Annemie en Joep Hollman:
    22 maart 2016
    Ha Wim en Tilly, veel wandelplezier. Geniet van alles en we zullen jullie volgen. Annemie en Joep
  6. Els hegger:
    22 maart 2016
    Spannend.We wensen jullie heel veel succes.
  7. Felix en Selena:
    Ha Wim en Tilly,

Wat gaaf dat jullie dit doen! Heel veel succes. Jullie gaan een mooie tocht en avontuur tegemoet. We zijn een beetje jaloers op jullie, hoewel wij de tocht liever per brommer zouden willen maken...

Groetjes,

Felix en Selena
  8. Fred en truus:
    Beste tilly en wim,
    Nog 7 nachtjes slapen en dan is t zover, wij leven met jullie mee!!!
  9. Ine:
    22 maart 2016
    Heel knap dat jullie dit gaan doen, heel veel wandel plezier gewenst wij volgen jullie!
    Groetjes Jan en Ine
  10. Trees Kox- Titulaer:
    22 maart 2016
    Wij wensen jullie heel veel wandelplezier en veel sterkte
    Trees en Heins Kox
  11. Toos en Henk:
    22 maart 2016
    Hoi Tilly en Wim,we wensen jullie een hele fijne wandel reis toe,vind het super knap dat jullie dit aan gaan. We gaan jullie zeker volgen, We wensen jullie dan ook heel sterkte !!! Toos en Henk
  12. Rita en Guido Peusens:
    22 maart 2016
    We wensen jullie veel plezier en goede gesprekken. Wat dat betreft is wandelen het beste dat er is. En Tilly denk maar zo: ieder dag 20 kilometer en je komt ook in Santiago.
    We zullen jullie met veel belangstelling volgen.
    Groetjes en tot ziens in Venlo in juli.
  13. Mariëtte Clevers:
    Hallo Tilly en Wim,

Fantastisch dat jullie deze reis gaan maken. Ik wens jullie veel reisplezier toe en hoop dat jullie geïnspireerd worden door de tocht en de magie van Santiago.
  14. Loes Janssen:
    23 maart 2016
    Het wordt nu echt kort dag...maar gelukkig gaan de dagen gaan lengen...
    Overleggen over wat wel of niet : de kilo's die je thuis laat zijn het eerste meegenomen!
    De stempel van de Martinuskerk zal ik zo gaan klaarleggen.
    En Tilly...gewoon rustig blijven ...ik heb nog pleisters van KUMP GOOD.
  15. Tom Posno:
    Ha Tilly en Wim,
    Vijf dagen voor jullie vertrek wens ik jullie alle succes en vooral plezier de komende maanden!Jullie zullen veel mooie ontmoetingen hebben en ook indrukwekkende ervaringen!
    Succes, ook met de laatste voorbereidingen, en Til, niet teveel "greken", uiteindelijk kump alles good!!
    We houden contact!
    Groetjes uit Velp, Tom.
  16. Ans en Hub:
    Hoi Tilly en Wim
    Dit is wel een gezonde spanning. nog een paar nachtjes slapen dan gaat het van zelf over.
  17. Irene Janssen:
    23 maart 2016
    Wat gaat dat een prachtige en speciale belevenis worden. Heel veel plezier met veel mooie momenten. Ik ga jullie volgen!
    Groeten Irene Janssen (Franciscuskoor )
  18. Leonne van Uden:
    Hallo Tilly en Wim,

Ik wens jullie een mooie tocht toe naar Santiago. Velen hebben de tocht al gemaakt en zijn fijne ervaringen rijker. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Blijft vooral gezond hè.
    Groeten,
    Leonne van Uden
  19. Helma & Jaap:
    Hoi Wim en Tilly,
    Wow...wat een mooie uitdaging! Wij wensen jullie heel veel wandelplezier, mooie, inspirerende ontmoetingen onderweg en verwachten jullie vol met verhalen en mooie, onuitwisbare herinneringen terug op 1 augustus in goede gezondheid!!
    Heel veel succes!!
    Lieve groet,
    Helma en Jaap
    We zullen jullie volgen.....
  20. Jos Waltmanx:
    24 maart 2016
    Nou, ik zou zeggen: "Veel sterkte, veel plezier, en leuke ontmoetingen !
    E Ultreia
    E Suseia
  21. Angeline van Mullekom (Fransciscuskoor):
    24 maart 2016
    Heel veel succes, plezier en vooral inspiratie. Geniet van deze reis. Dat jullie veel fijne ervaringen mogen opdoen. Ik zal jullie volgen. Groeten van Angeline
  22. Mariëtte Andriessen:
    Wim en Tilly,
    Bijna is het zover. Henk en ik gaan jullie avonturen zeker volgen op de achtergrond. Hopelijk wordt het een mooie ervaring. We wensen jullie een goede start.
  23. Jeanne en Frans geurts:
    Hallo Wim en Tilly,
    We wensen jullie heel veel wandelplezier en geniet van deze mooie reis. we zullen jullie volgen.
    Heel veel succes!!
  24. Anita:
    25 maart 2016
    Ik wens jullie langs deze weg heel veel succes met deze uitdaging.
    Mijn vriend Loek gaat 1 Mei gedurende 1 maand naar Santiago met een collega. Zij doen er 3 jaar over. Elk jaar 1 maand. Hij zal jullie niet meer inhalen. We zullen jullie met plezier volgen. Heel veel inspiratie en succes gewenst. Geniet ervan.
  25. Jeu:
    Tilly en Wim,

Mariet heeft Wim wel toegejuicht, dat krijg je met knappe mannen.
    Ik heb hen gemist.
    Jullie honderddaagse zullen wij niet missen.
    Geniet van het lopen, eten , drinken, slapen, andere mensen, de streken(niet die van Wim, maar allez, dat ook.). Zorg dat jullie niet vermagerd terugkomen, anders ga je me de berg te vlug op.
    Sterkte, plezier, gezondheid, devotie en liefde toegewenst.
    Mariet en Jeu
  26. Cobie Timmermans-Hendrikx:
    25 maart 2016
    Hoi Tilly en Wim Ik wens jullie heel veel wandel plezier succes en geniet er van
    Groetjes Cobie
  27. Jan en Mieke Haenen:
    26 maart 2016
    Mieke en ik wensen jullie een hele mooie wandelroute, geniet ervan en heel veel succes gewenst. Wij blijven jullie volgen en ondersteunen.
    Veel geluk! Jan en Mieke
  28. Beppy en Ton Paulussen:
    Nog een nachtje slapen.
    We wensen jullie veel plezier en gezondheid de komende maanden.
    Kom weer goed thuis. Even niet bridgen. We gaan jullie volgen.
    Sterkte van ons beiden.
  29. Willemien en Jean:
    27 maart 2016
    Wij zijn nu ook op de hoogte van jullie belevenissen en gaan jullie nu actief volgen en waar nodig of mogelijk ondersteunen. We vinden het te gek wat jullie gaan doen. We wensen jullie veel plezier en wandelgenot. Lekker elkaars kuiten masseren elk dag, niet vergeten, dat houd de spieren soepel. Loop ze.
  30. Ricky en Jacques Faassen:
    Ha Tilly en Wim,
    Nou is het dan zover; terug kan bijna niet meer. Maar na de voorbereiding van afgelopen weekend (Venloop) moet het toch goed voelen. Geej got er veur...
    Geniet van jullie geweldige en moedige avontuur.
    Ricky en Jacques Faassen
  31. Corrie:
    27 maart 2016
    Lieve Tilly en Wim, nog één nachtje en dan vertrekken jullie dus echt!!!
    Wens jullie nog een een hele fijne dag en een goede nachtrust toe. Tot morgen.
    Met warme groet,
    Corrie
  32. Marij en Guy Goessen:
    27 maart 2016
    Tilly en Wim heel veel plezier onderweg naar morgen en dan de wandelschoenen aan en dan wensen wij jullie veel succes onderweg toi toi toi de groetjes
  33. De Bruin:
    27 maart 2016
    Eindelijk is het zo ver dat jullie aan de wandeltocht kunnen beginnen, we wensen jullie nogmaals een geweldige fijne tocht toe. Met hopelijk veel goed weer. Geniet ervan, tot over een paar maanden.
  34. Irene van den Pol:
    28 maart 2016
    Tilly en Wim heel veel plezier en sterkte om het allemaal vol te kunnen houden. Het gaat nu echt beginnen. Het lijkt mij een groot avontuur en ben benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en meemaken, geniet er van.
  35. Jeannette Weijmans( werkzaam Stadsapotheek Venlo):
    28 maart 2016
    Tilly en Wim, jullie gaan echt genieten van deze geweldige wandelreis. Ik vind het héél knap wat jullie doen en wens jullie heel veel succes, Ik blijf jullie volgen!