De zondag voor de maandag.

27 maart 2016

Ik kom zoë wied mien veut mich wille drage…….

Dit zong Wiel Vestjens in 1989 met vastelaovend.

We vragen ons nu ook af, hoe ver we komen met wandelen, maar we gaan er van uit, dat het Santiago de Compostella wordt.

De memobriefjes die overal lagen zijn weggewerkt.

Waar hebben we overal aan gedacht; voorraad geld, krant ergens anders laten bezorgen, diepvries leeggemaakt, nee-nee sticker op de brievenbus, voicemail op telefoon Wim i.v.m. huis van de wijk, sleutel geregeld, enz. enz..

Nog één nachtje slapen, dan ontbijten, het bed verschonen, (we mogen het zomerdekbed er al op leggen!!) en dan wachten tot het elf uur is…….

We hebben intussen van allerlei mensen afscheid genomen. Dat was heftiger dan we gedacht hadden.

Het wordt nu spannend en tijd dat we echt vertrekken.

Loat gaon dae wage!

1. Willemien hornikx:
    Goeie reis!
  2. Marion Bouwens:
    Beste Tilly en Wim,
    Ik wens jullie een mooie en inspirerende wandeling toe die ik op de voet ga volgen vanachter mijn pc. Kom goed aan en vooral weer goed thuis.....en geniet! Groetjes, Marion
  3. Lenie Hünen:
    27 maart 2016
    Ik wens jullie een goede reis!!
  4. Els hegger:
    goede reis
  5. Els hegger:
    goede reis
  6. Annemie en Joep Hollman:
    27 maart 2016
    Unnen hiele fijne, spannende, röstige en veural plezeerige reis.
    Annemie en Joep
  7. Lei & Sonja:
    27 maart 2016
    Tilly en Wim, weej winse óch ein gooije, veilige, moeije, indrökwekkende reis met haopelik weinig tot gen blaore. Weej vollege óch op de voot via óch verhaole. Laot 't óch good gaon!
    Leeve groette van ós allebei!!
  8. Leonie:
    27 maart 2016
    Heel veel geluk met jullie wandeling. Vergeet niet om ook te genieten. Gr. Leonie en Paul
  9. Toos Crommentuijn:
    27 maart 2016
    Nogmaals veel loopplezier de aankomende tijd,en kom gezond weer terug
    Hopelijk hebben jullie een goede nachtrust enkunnen jullie morgen fris starten
  10. Vera van Bergen:
    27 maart 2016
    Succes en tot morgenavond !
    Slaapplek is klaar.
  11. Loes & Jos Huijs:
    27 maart 2016
    Het geit ech gebeure allemaol. Wat spannend veur och. De reis van och laeve!
    Weej passe good op Nicole & Freek.
  12. Piet:
    27 maart 2016
    Wij wensen jullie een goede en mooie reis en hopen jullie over een paar maanden weer gezond terug te zien
  13. Betty en Huug:
    27 maart 2016
    Een voorspoedige en onvergetelijke reis gewenst.
  14. Annie:
    27 maart 2016
    Wim en Tilly, eindelijk is ut dan zowiet, geneet van och reis en kom gezond weer truuk. Weej zurge det Wim zien hoes van de wijk blief dreie.
    Weej kieke now al oet noar och verhoale.

Groetjes Annie en Karl Hans
  15. Wim en Nell Vanhommerig:
    Wim en Tilly
    Veel spirit en succes
    Gezondheid en goed weer!
    Groetjes en we blijven jullie volgen!
  16. Hans Stevens:
    27 maart 2016
    Onvoorstelbaar dat tijd alsmaar doorgaat zodat het moment van vertrek zomaar voor de deur staat. Zo komt het althans bij mij over.
    Wij wensen jullie een fijne reis/wandeling. Kom behouden terug.
    Groeten Hans en Paulien.
  17. Sraar en Cora:
    27 maart 2016
    Wim en Tilly, nogmaals een onvergetelijke pelgrimage gewenst en een extatische aankomst in Compostella ! We blijven jullie graag volgen.
    Succes !!
  18. Tom Posno:
    27 maart 2016
    Zoals ik dit allemaal lees, loopt het nu al prima met jullie!
    Goede start morgenochtend!
    Veel succes en plezier!

Tom.
  19. Helma & Jaap:
    Spannend....kump good! Succes op de Camino....xx
  20. Ger Moonen-Seelen:
    27 maart 2016
    Tilly en Wim, ik wens jullie een voorspoedige en inspirerende wandeltocht!
  21. Anja en Jeu:
    27 maart 2016
    Tilly en Wim. Wij wensen jullie een voorspoedige reis en veel loopplezier.
  22. Wim en Greetje Vreeswijk:
    27 maart 2016
    Tilly en Wim. We blijven jullie volgen op de reis en veel wandelplezier gewenst.
    Groetjes.
  23. Astrid Faessen:
    Succes en vuel plezeer!!
  24. Henk Kempen (LVV):
    28 maart 2016
    Fijne wandeling, vuel plezeer en ein bietje baeter waer dan noow
  25. Maartje Gielen-Sentner:
    28 maart 2016
    Heel veel succes ,plezier en veel mooie ervaringen gewenst tijdens jullie bijzondere reis!!!
  26. Alcidie en Peter:
    28 maart 2016
    Met zo'n stormachtig vertrek worden jullie al een stuk op weg naar Santiago geblazen.....!
    Geniet van alles wat er onderweg op jullie pad komt. Heel veel succes en plezier.
  27. Mien en Toon:
    28 maart 2016
    Goede reis; veel wandelplezier en geniet van deze bijzondere tocht. We volgen jullie met belangstelling.
  28. John:
    Vuul succes beide en geniet ervan namens John vd Rijnbeekhal
  29. Marion Wassercordt-Laudy:
    28 maart 2016
    Veel wandelplezier en geniet vooral. Denk erom dat haastige spoed zelden goed is, dus doe het niet te fanatiek.
  30. Rietje:
    Ja, vandaag is j
  31. Rietje:
    28 maart 2016
    Jullie eerste dag is begonnen , met spontanen familie en vrienden om jullie heen, die afscheid kwamen nemen. Wij hebben nog onder de loop gecontacteerd. Nogmaals een fantastische tocht met mooie momenten , zorg goed voor de voeten.!!!!!!!!!!!
  32. Mariet Keijsers:
    29 maart 2016
    Hallo Tilly en Wim,

Zoveel goede wensen, zoveel mensen die meeleven. Ik sluit me daar graag bij aan en loop in gedachten af en toe een stukje mee.