Reacties

Reacties 201 - 250 van 1267

Naam Reactie Datum
Rita en Guido Peusens Fijn om te horen dat jullie weer goed thuis gekomen… 17 aug. '22
Jopie Schouten Geweldig dat jullie dat hebben kunnen doen. Het was… 17 aug. '22
Ria Brummans Was mooi om jullie reis mee te maken (figuurlijk dan… 17 aug. '22
Els hegger Was erg leuk om jullie verhalen te lezen en zal volgend… 17 aug. '22
Corrie Nu lekker nagenieten en ik kijk uit naar jullie volgende… 16 aug. '22
Marjan Onvoorstelbaar goed wat jullie weer gepresteerd hebben.… 16 aug. '22
Trees Kox- Titulaer Fijn,dat het zo goed is met jullie gezondheid, ga… 16 aug. '22
Tom Posno Hoi Tilly en Wim, Ik kan het natuurlijk toch niet… 16 aug. '22
Annemie en Joep Hollman Weer een top prestatie en leuk hoe jullie ons op de… 16 aug. '22
Piet Hallo luitjes, Ik vind het een geweldige prestatie… 16 aug. '22
Rick Cremers Fijn dat jullie twee mooie weken beleefd hebben! 16 aug. '22
Ans Vaes Hartstikke bedankt voor de geweldige verhalen en voor… 16 aug. '22
Jopie Schouten Ik heb genoten van jullie verhalen. Het zijn er veel.… 15 aug. '22
Jan Dommerholt Ha goeie avond Toppers. Knap wark!!!!! 15 aug. '22
Jeu Petje aaf. Met de good op, het waas waal heit. Jao… 14 aug. '22
Ria Brummans Weer thuis. Wat ‘n prestatie hebben jullie geleverd.… 14 aug. '22
Miriam Knap gedaan hoor, ondanks de hitte. Leuk om jullie… 14 aug. '22
Rikie kusters vissers Hallo Tilly en Wim, waat vleug d"n tied "t… 14 aug. '22
Huub en Corrie Hallo mooi-weer wandelaars 😉 (wat onder de omstandigheden… 14 aug. '22
Tom Posno Hoi Tilly en Wim, Een mooi Dordrechts besluit, ondanks… 14 aug. '22
Corrie Wat heb ik genoten van jullie reisbelevenissen! Voor… 14 aug. '22
Trees Kox- Titulaer Ondanks het weer, hebben jullie het geweldig gedaan. 14 aug. '22
Rita en Guido Peusens Goed gedaan, Tilly en Wim. Jullie zijn kanjers !!!… 14 aug. '22
Lambert en Marcelle Knap gedaan! Ik heb ooit overnacht in Villa Augustus,… 14 aug. '22
Els hegger was leuk om jullie verhalen te lezen. veilige thuiskomst.… 14 aug. '22
Tny Debets Ik heb weer genoten van jullie avontuur. Nederland… 14 aug. '22
Jan Dommerholt We kunnen ze ( helaas) niet direct lezen. Op de boot… 14 aug. '22
Anja en Jeu Hoi Tilly en Wim. We hebben weer genoten van jullie… 14 aug. '22
Mariet Keijsers Hallo Wim en Tilly, Het was me een genoegen om jullie… 14 aug. '22
Loes & Jos Huijs En zo zit een mooie wandelreis er weer op. Weer afstrepen… 14 aug. '22
Thérèse Een geweldige prestatie en mooi beschreven. Goede… 14 aug. '22
Marida en Jan Welzen Dag Wim en Tilly, Wat een moed en doorzettingsvermogen.… 14 aug. '22
Ans Vaes Hoi Til en Wim, petje af voor deze prestatie van de… 13 aug. '22
Leonie Wat een mooie tocht hebben jullie weer gemaakt. Nog… 13 aug. '22
Petra Zaremba Wat een mooie tocht hebben jullie gelopen!!! En petje… 13 aug. '22
Bep holls Hoedje af.! Wat een doorzettingsvermogen! 😀 super.… 13 aug. '22
Tom Posno Hoi Til en Wim, Compliment, wat een geweldige prestatie… 13 aug. '22
Ria Brummans Knap wat jullie gepresteerd hebben. Morgen nog een… 13 aug. '22
Trees Kox- Titulaer Wij kunnen er niet uit, vanwege de hoge temperatuur.… 13 aug. '22
Lei & Sonja Ha Tilly & Wim, waat ziet geej ein paar bikkels!… 13 aug. '22
Annie en Karl hans Hoi Wim en Tilly heb erg van jullie verhalen genoten.… 13 aug. '22
Mieke Gommers Ha Tilly en Wim, Jullie verhaal weer met veel plezier… 13 aug. '22
Els hegger Heel verstandig om de route in te korten. succes morgen… 13 aug. '22
Ans Vaes Hoi Tilly en Wim , wat goed dat jullie de route inkorten… 12 aug. '22
Bep holls Hoi dappere wandelaars ! Heel verstandig dat jullie… 12 aug. '22
Ria hendriks Knap met dit weer wel mooi ria jan 12 aug. '22
Tom Posno Hoi Til en Wim, Groot gelijk om de route in te korten.… 12 aug. '22
Loes & Jos Huijs Wat een mooie kamer en badkamer ! 12 aug. '22
Annemie en Joep Hollman Wat een verhalen, iedere keer weer opnieuw! Wat verstandig… 12 aug. '22
Bets Hallo Wim en Tilly Wat hebben jullie mooie reisverhalen.… 12 aug. '22

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende »  ...