Reacties

Reacties 1151 - 1200 van 1267

Naam Reactie Datum
Nicole Pfff, het was inderdaad intens vanmorgen. Inmiddels… 28 mrt. '16
Marion Wassercordt-Laudy Veel wandelplezier en geniet vooral. Denk erom dat… 28 mrt. '16
John Vuul succes beide en geniet ervan namens John vd Rijnbeekhal 28 mrt. '16
Mien en Toon Goede reis; veel wandelplezier en geniet van deze… 28 mrt. '16
Alcidie en Peter Met zo'n stormachtig vertrek worden jullie al… 28 mrt. '16
Maartje Gielen-Sentner Heel veel succes ,plezier en veel mooie ervaringen… 28 mrt. '16
Henk Kempen (LVV) Fijne wandeling, vuel plezeer en ein bietje baeter… 28 mrt. '16
Irene van den Pol Tilly en Wim heel veel plezier en sterkte om het allemaal… 28 mrt. '16
Astrid Faessen Succes en vuel plezeer!! 28 mrt. '16
Wim en Greetje Vreeswijk Tilly en Wim. We blijven jullie volgen op de reis… 27 mrt. '16
Anja en Jeu Tilly en Wim. Wij wensen jullie een voorspoedige reis… 27 mrt. '16
De Bruin Eindelijk is het zo ver dat jullie aan de wandeltocht… 27 mrt. '16
Ger Moonen-Seelen Tilly en Wim, ik wens jullie een voorspoedige en inspirerende… 27 mrt. '16
Helma & Jaap Spannend....kump good! Succes op de Camino....xx 27 mrt. '16
Tom Posno Zoals ik dit allemaal lees, loopt het nu al prima… 27 mrt. '16
Sraar en Cora Wim en Tilly, nogmaals een onvergetelijke pelgrimage… 27 mrt. '16
Hans Stevens Onvoorstelbaar dat tijd alsmaar doorgaat zodat het… 27 mrt. '16
Wim en Nell Vanhommerig Wim en Tilly Veel spirit en succes Gezondheid en goed… 27 mrt. '16
Annie Wim en Tilly, eindelijk is ut dan zowiet, geneet van… 27 mrt. '16
Betty en Huug Een voorspoedige en onvergetelijke reis gewenst. 27 mrt. '16
Piet Wij wensen jullie een goede en mooie reis en hopen… 27 mrt. '16
Loes & Jos Huijs Het geit ech gebeure allemaol. Wat spannend veur och.… 27 mrt. '16
Vera van Bergen Succes en tot morgenavond ! Slaapplek is klaar. 27 mrt. '16
Toos Crommentuijn Nogmaals veel loopplezier de aankomende tijd,en kom… 27 mrt. '16
Leonie Heel veel geluk met jullie wandeling. Vergeet niet… 27 mrt. '16
Lei & Sonja Tilly en Wim, weej winse óch ein gooije, veilige,… 27 mrt. '16
Annemie en Joep Hollman Unnen hiele fijne, spannende, röstige en veural plezeerige… 27 mrt. '16
Els hegger goede reis 27 mrt. '16
Lenie Hünen Ik wens jullie een goede reis!! 27 mrt. '16
Marion Bouwens Beste Tilly en Wim, Ik wens jullie een mooie en inspirerende… 27 mrt. '16
Willemien hornikx Goeie reis! 27 mrt. '16
Marij en Guy Goessen Tilly en Wim heel veel plezier onderweg naar morgen… 27 mrt. '16
Corrie Lieve Tilly en Wim, nog één nachtje en dan vertrekken… 27 mrt. '16
Ricky en Jacques Faassen Ha Tilly en Wim, Nou is het dan zover; terug kan bijna… 27 mrt. '16
Willemien en Jean Wij zijn nu ook op de hoogte van jullie belevenissen… 27 mrt. '16
Beppy en Ton Paulussen Nog een nachtje slapen. We wensen jullie veel plezier… 27 mrt. '16
Ger Lenssen Hoi Wim en Tilly, Wij wensen jullie heel veel wandelplezier… 26 mrt. '16
Jan en Mieke Haenen Mieke en ik wensen jullie een hele mooie wandelroute,… 26 mrt. '16
Gerard en Ria Jacobs Hallo Wim en Tilly, Ik ben er vanavondniet en zie… 26 mrt. '16
Cobie Timmermans-Hendrikx Hoi Tilly en Wim Ik wens jullie heel veel wandel plezier… 25 mrt. '16
Jeu Tilly en Wim, Mariet heeft Wim wel toegejuicht, dat… 25 mrt. '16
Anita Ik wens jullie langs deze weg heel veel succes met… 25 mrt. '16
Jeanne en Frans geurts Hallo Wim en Tilly, We wensen jullie heel veel wandelplezier… 25 mrt. '16
Mariëtte Andriessen Wim en Tilly, Bijna is het zover. Henk en ik gaan… 24 mrt. '16
Angeline van Mullekom (Fransciscuskoor) Heel veel succes, plezier en vooral inspiratie. Geniet… 24 mrt. '16
Jos Waltmanx Nou, ik zou zeggen: "Veel sterkte, veel plezier,… 24 mrt. '16
Helma & Jaap Hoi Wim en Tilly, Wow...wat een mooie uitdaging! Wij… 24 mrt. '16
Leonne van Uden Hallo Tilly en Wim, Ik wens jullie een mooie tocht… 23 mrt. '16
Irene Janssen Wat gaat dat een prachtige en speciale belevenis worden.… 23 mrt. '16

1  « Vorige 20 21 22 23 24 25 26 Volgende »