Reacties

Ans en Hub Hoi Tilly en Wim Dit is wel een gezonde spanning.… 23 mrt. '16
Tom Posno Ha Tilly en Wim, Vijf dagen voor jullie vertrek wens… 23 mrt. '16
Loes Janssen Het wordt nu echt kort dag...maar gelukkig gaan de… 23 mrt. '16
Mariëtte Clevers Hallo Tilly en Wim, Fantastisch dat jullie deze reis… 23 mrt. '16
Rita en Guido Peusens We wensen jullie veel plezier en goede gesprekken.… 22 mrt. '16
Toos en Henk Hoi Tilly en Wim,we wensen jullie een hele fijne wandel… 22 mrt. '16
Trees Kox- Titulaer Wij wensen jullie heel veel wandelplezier en veel… 22 mrt. '16
Ine Heel knap dat jullie dit gaan doen, heel veel wandel… 22 mrt. '16
Fred en truus Beste tilly en wim, Nog 7 nachtjes slapen en dan is… 22 mrt. '16
Felix en Selena Ha Wim en Tilly, Wat gaaf dat jullie dit doen! Heel… 22 mrt. '16
Els hegger Spannend.We wensen jullie heel veel succes. 22 mrt. '16
Annemie en Joep Hollman Ha Wim en Tilly, veel wandelplezier. Geniet van alles… 22 mrt. '16
Nel Goede morgen Wim en Tilly de laatste week voor de… 22 mrt. '16
Brigitte Wim en Tilly, Heel veel wandelplezier gewenst met… 22 mrt. '16
Wil Minten Kan me heel goed voorstellen hoe de zenuwen nu een… 21 mrt. '16
Ans Vaes Lieve Tilly en Wim, Wat vind ik dit knap van jullie… 21 mrt. '16
Hannie Ik hoop dat jullie heel veel leuke dingen meemaken… 21 mrt. '16
Tineke We kijken 6 april! 18 mrt. '16
Tineke Heel veel succes met de voorbereidingen. We volgen… 18 mrt. '16
Rikie kusters vissers hallo tilly en wim . bijna is het zo ver .toi,toi,toi… 16 mrt. '16
Mariet Hovens We zijn benieuwd naar jullie ervaringen! 11 mrt. '16
Corrie Beste mensen, dat ziet er allemaal heel goed uit.… 10 mrt. '16
Wim en Nell Vanhommerig Wim en Til, ik moet nu denken aan een goede kennis… 10 mrt. '16
Jet en Teun Fanntastisch,wij houden jullie in de gaten, veel succes 10 mrt. '16
Jeanne Heel veel succes met de voorbereidingen en het wandelen.… 10 mrt. '16
Marjo van Wanrooij-van Soest wat een onderneming !!! Ik wens jullie heel veel loopgenot… 8 mrt. '16
Leonardo voor jullie gaan, aanstaande zondag eerst goed eten. 8 mrt. '16
Leonardo Voor jullie gaan, zondag eerst goed eten. 8 mrt. '16
Irene van den Pol Heel veel succes en hoop dat jullie er, ondanks eventuele… 7 mrt. '16
Leonne van Uden Hartstikke leuk. Ik ben jaloers op jullie. Vee.l succes… 7 mrt. '16
Lei & Sonja Eén ding zeker niet vergeten in te pakken: een pot… 7 mrt. '16
Tny Debets Ik vraag me af welke steden en welke streken jullie… 7 mrt. '16
Mariet Keijsers Ik heb even rondgekeken op de website van het Sint… 7 mrt. '16
Tom Posno Ja, het begint nu echt op te schieten! Kan me goed… 7 mrt. '16
Nicole Huijs Het begint nu inderdaad erg dichtbij te komen. Volgende… 7 mrt. '16
Chris en wies Hallo Tilly en Wim, Tilly we hebben ons op zondagmorgen… 6 mrt. '16
Jeroen en Johanna Hallo Oom Wim en Tante Tilly, Veel succes en wij zijn… 5 mrt. '16
Ria Brummans Hallo Tilly en Wim. Geweldig wat jullie aangaan.Ik… 4 mrt. '16
Monique Zoals al gemaild: de regen mild, de vogels zingend,… 4 mrt. '16
Miriam Essers Hallo Tilly en Wim, Tijdens de zondagmorgen wandelingen… 4 mrt. '16
Joost Hegger Knap zeg om daar helemaal naar toe te wandelen? Geniet… 4 mrt. '16
Josee Muyres Hallo Tilly en Wim, Wat een uitdaging! Wat geweldig… 3 mrt. '16
Tom Posno Ha Til en Wim, Ik wens jullie heel veel succes en… 3 mrt. '16
Nel Ik vind het knap op deze leeftijd maanden van huis… 1 mrt. '16
Ans Vaes Wat goed van jullie ,ik wens jullie hééél veel… 1 mrt. '16
Nel Ik verheug me al op jullie reisverslag! Veel loopgenot,… 28 feb. '16
Paul en Marleen Hoi Wim en Tilly Veel succes op jullie Camino en we… 27 feb. '16
Henriette vercauteren Geweldig tilly en Wim ga jullie volgen,veel succes… 26 feb. '16
Ans en Hub Tilly en Wim Veel plezier en succes met de verdere… 25 feb. '16
Jeanne Dag Wim & Tilly, Wat leuk! Willen jullie mij "noteren"… 25 feb. '16

1  « Vorige 21 22 23 24 25 26 Volgende »